Ви отримали від ПриватБанку наступне повідомлення:

«Вхідний SWIFT-переказ не зараховано. Потрібно надати інформацію/документи. Деталі: pb.ua/3189».

Ось деякі питання, які можуть у вас виникнути, та відповіді на них:

Чому мені надійшло це повідомлення?

Ви отримали це повідомлення, оскільки вхідний SWIFT-переказ на ваше ім'я не було зараховано через відсутність необхідної інформації/документів.

Куди надіслати документи для зарахування вхідного SWIFT-переказу?

Надішліть додаткову інформацію/документи на електронну пошту swift@privatbank.ua.

Куди звернутися для консультації, якщо виникли запитання щодо SWIFT-переказів?

Отримати консультацію щодо SWIFT-переказів можна через такі канали зв'язку:
email: swift@privatbank.ua;
чат «Допомога Онлайн»;
тел. +38 (073) 900-00-04 (з 09:00 до 21:00);
тел. +38 (073) 900-00-02 – цілодобова підтримка Консьєрж-сервісу для VIP-клієнтів.