Ви отримали від ПриватБанку наступне повідомлення:

Вхідний SWIFT-переказ не може бути зараховано відповідно до внутрішніх нормативних документів банку.

Ось деякі питання, які можуть у вас виникнути, та відповіді на них:

Чому мені надійшло це повідомлення?

Вхідний SWIFT-переказ на ваше ім’я не було зараховано відповідно до внутрішніх нормативних документів банку.

Чому мені не зараховано SWIFT-переказ?

На ваш рахунок було ініційовано переказ, відправник якого перебуває в Російській Федерації чи Республіці Білорусь. Тому ПриватБанк відмовив у зарахуванні переказу.

Звертаємо увагу, що банки працюють з урахуванням обмежень, визначених постановою НБУ від 24.02.2022 № 18.

Як повернути SWIFT-переказ?

Наразі повернення переказів обмежено постановою Правління НБУ від 24.02.2022 № 18 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» зі змінами, внесеними постановою Правління НБУ від 24.02.2022 № 21. Серед іншого встановлено, що уповноваженим установам заборонено здійснювати будь-які валютні операції:
1) з використанням російських і білоруських рублів;
2) учасником яких є юридична або фізична особа, яка має місцезнаходження (зареєстрована / постійно проживає) в Російській Федерації чи Республіці Білорусь;
3) для виконання зобов’язань перед юридичними або фізичними особами, які мають місцезнаходження (зареєстровані / постійно проживають) у Російській Федерації чи Республіці Білорусь.

Куди звернутися для консультації, якщо виникли запитання щодо SWIFT-переказів?

Отримати консультацію щодо SWIFT-переказів можна через такі канали зв’язку:
swift@privatbank.ua;
чат «Допомога Онлайн»;
+38 (073) 900 00 04 (з 09:00 до 21:00);
+38 (073) 900 00 02 – цілодобова підтримка Консьєрж-сервісу для преміальних клієнтів.