Ви отримали від ПриватБанку наступне повідомлення:

ВІДМОВА. Регулярні платежі за страхування не пройшли. Деталі: pb.ua/3526

Ось деякі питання, які можуть у вас виникнути, та відповіді на них:

Чому я отримав(-ла) це повідомлення?

Ваші страхові договори не було оплачено.

Чому не було списання регулярного платежу?

Щоб дізнатися причину відмови, зверніться в службу підтримки 3700 (безкоштовно з мобільного) або в чат Приват24 «Допомога Онлайн».
Найпоширеніші причини, чому платіж не списується своєчасно:
- на картці недостатньо коштів для оплати платежу;
- картка неактивна;
- картка закрита;
- закінчився термін дії картки;
- перевищено ліміт розрахунків за карткою.

Як списуються регулярні платежі за договором страхування?

1. Після невдалої спроби списання (через будь-яку помилку) наступного дня буде списання із альтернативної картки (якщо вона встановлена).
2. Після невдалої спроби списати із альтернативної картки (або її не налаштовано) йде наступна спроба на четвертий день від дати регулярного платежу (включаючи дату регулярного платежу) із основної картки.
3. Після невдалої спроби списати із основної картки йде наступна спроба на дев'ятий день від дати регулярного платежу (включаючи дату регулярного платежу) із основної картки.
4. Якщо всі попередні спроби не були успішними, то з десятого дня з'являється можливість зробити платіж клієнтом самостійно у Приват24 (кнопка "Сплатити").

Які саме договори не було оплачено?

Дізнатися цю інформацію ви можете у web-версіїї Приват24 через меню «Страхування – Інші послуги – Мої страховки» або звернувшись до служби підтримки 3700.

Як уникнути такої ситуації в майбутньому?

Залежить від причин, чому так сталося. Загальні рекомендації:
1. Вчасно поповнюйте картку на потрібну суму.
2. Підключіть для списання альтернативну картку (якщо виникне помилка під час списання коштів з основної картки, тоді кошти спишуться з альтернативної картки наступного дня).
3. У режимі онлайн оформіть через Приват24 нову картку.

Як я можу поповнити картку?

- Через Приват24 з іншої вашої картки.
- Через термінал самообслуговування ПриватБанку.
- Готівкою в будь-якому нашому відділенні.

Як підключити альтернативну картку?

Для підключення альтернативної картки у web-версії Приват24 перейдіть в меню «Страхування – Інші послуги – Мої страховки» й натисніть «Операції» → «Налаштування платежу», виберіть основну й альтернативну картки для внесення платежу, день списання регулярного платежу та натисніть кнопку «Змінити».

Як оформити нову картку в режимі онлайн?

Якщо картка неактивна, закрита або закінчився термін її дії, ви можете оформити нову картку через Приват24 без відвідування відділення. Детальніше – за посиланням.