Ви отримали від ПриватБанку наступне повідомлення:

Платіж (номер платежу) від ХХ.ХХ.ХХ на суму Х ХХХ грн буде повернуто на картку ХХХХ протягом доби. Було зазначено некоректні реквізити

Ось деякі питання, які можуть у вас виникнути, та відповіді на них:

Чому я отримав(-ла) це SMS?

Ви здійснили банківський переказ у ПриватБанку, але сума платежу була повернута банком одержувача. Гроші зараховано на Вашу картку.

Чому платіж може бути забракованим?

Банк одержувача може повернути платіж, якщо Ви зазначили некоректні реквізити: номер картки або рахунку, П. І. Б. одержувача.

Куди повернулися мої гроші та як мені їх забрати?

Сума повертається на картку, з якої було здійснено платіж. Першу та останні три цифри картки, на яку повернуто гроші, зазначено в SMS-повідомленні.

Чи можу я запобігти подібній ситуації в майбутньому?

Якщо цей платіж не разовий (наприклад, комунальний), то Ви можете зробити його регулярним. Тоді реквізити не потрібно перевіряти під час кожного платежу, і можливість помилки під час набору платежу зведено до нуля.