Магазинам: як приймати оплату, коли немає світла

Можна перейти на готівку, але це стрімко знижує продажі.

Ми підготували поради, як приймати оплату карткою залежно від того, є в магазині резервні джерела живлення чи немає.

Є резервні джерела живлення
Немає резервного джерела живлення

Потрібно відновити зв’язок із POS-терміналом. Під час вимкнення світла деякі станції мобільних операторів та інтернет-провайдерів також не мають живлення. Навіть якщо POS-термінал має батарею або підключений до резервного живлення, зв’язку може не бути.

Щоб відновити зв’язок, термінал можна перезавантажити, підключити до іншого каналу або замінити SIM-картку.


 

Відновити зв’язок: перезавантажте термінал, коли мобільні станції знову запрацювали.

Після відновлення електропостачання станціям потрібен час на відновлення стабільного сигналу. Рекомендуємо раз на пів години перезавантажувати термінал до відновлення зв’язку.

Як перезавантажити різні термінали:

Ingenico DESK 3200, DESK 2600, ICT220, ICT250, MOVE2500, Verifone Vх520

На декілька секунд одночасно натисніть на жовту кнопку та кнопку з крапкою (під дев’яткою) до відключення екрана термінала або перезавантажте термінал через кнопку живлення.

 

PAX S800

На декілька секунд натисніть на червону кнопку для вимкнення термінала або натисніть на кнопку живлення. Потім потрібно затиснути червону кнопку, щоб увімкнути термінал.

 

PAX A930

Затисніть кнопку живлення вгорі праворуч. На екрані термінала з’явиться меню, у якому потрібно вибрати пункт «Перезавантаження».

 


 

Відновити зв’язок: підключіться до іншого каналу зв’язку (Wi-Fi або Ethernet)

Підключити термінал до WiFi або кабельного інтернету (Ethernet) можна, тільки якщо провайдер надає змогу працювати без світла.

 

Як підключити до Wi-Fi термінал PAX A930

  1. На головному екрані термінала опустіть шторку вниз, натисніть на значок Wi-Fi та зачекайте кілька секунд, поки відкриються налаштування Wi-Fi із доступними мережами.
  2. Виберіть свою мережу Wi-Fi та введіть пароль до неї.

 

Якщо не вдається підключитися:

Шторка не опускається, термінал уже підключався до мережі Wi-Fi

Перезавантажте термінал: натисніть кнопку увімк./вимк. та тримайте, поки термінал не вимкнеться. Під час завантаження на декілька секунд з’явиться робочий стіл. У цей момент тричі опустіть шторку. Далі натисніть на іконку Wi-Fi та перевірте роботу.

 

Шторка не опускається, термінал підключається до мережі Wi-Fi вперше

Натисніть і утримуйте перекреслену іконку Wi-Fi. У правому верхньому куті переведіть тумблер у положення увімк. та підключіться до своєї мережі. Точка доступу має обов’язково бути з паролем.

 

Іконка мережі Wi-Fi не перекреслена, але нічого не працює

Спробуйте перепідключити Wi-Fi: натисніть на іконку мережі або налаштувань та відключіть мережу, натиснувши на тумблер. Через декілька секунд підключіться до мережі знову.

 

Як підключитися до Ethernet-мережі

Щоб підключити POS-термінал до власної Ethernet-мережі (наприклад, Starlink), зверніться до нашої підтримки: 0 800 500 030.

Моделі POS-терміналів, сумісні з Ethernet-мережею:

  • PAX A930 CL Dock Stationary;
  • DESK3200;
  • iCT220 GPRS CL;
  • iCT250 GPRS CL;
  • Verifone vx520;
  • ОС Android PAX А930.


 

Відновити зв’язок: замініть SIM-картку в POS-терміналі

Підходять картки Vodafone або Lifecell.

  • SIM-картка Vodafone працює на всіх POS-терміналах.
  • SIM-картка Lifecell працює на терміналах моделі Verifone та PAX. Перед тим, як встановити її в POS-термінал, приберіть ПІН-код із SIM-картки.

Обов’язково активуйте SIM-картку перед використанням та перевірте наявність інтернет-трафіку.

Ви можете прийняти оплату за карткою через QR-код, через смартфон або надавши кредит покупцеві.


 

Прийняти оплату через QR-код

Можна сформувати QR-код у смартфоні або заздалегідь роздрукувати його.

Сформувати QR-код. Зайдіть до Telegram-бота @privatBank_acquiring_bot, натисніть «QR для сплати», введіть мерчант термінала. Мерчант можна подивитися на будь-якому чеку POS-термінала (він завжди починається на S, наприклад S1240RWZ).

 

Роздрукувати QR-код можна на термопапері з POS-термінала. Натисніть жовту кнопку й виберіть «На чек».

Роздрукувати на чек можна тільки на терміналах моделей Ingenico та Verifone.

 

Як клієнту оплатити товар або послугу за допомогою QR-коду

  1. Відсканувати QR-код у застосунку Приват24.
  2. Зазначити суму товару та підтвердити оплату.


 

Прийняти оплату через смартфон

Наш застосунок «Термінал» дозволяє використовувати смартфон як POS-термінал. Оплата відбувається як зазвичай, тільки покупець прикладає картку або свій смартфон не до термінала, а до вашого смартфона.

  1. Завантажте застосунок «Термінал» на iOS або Android.
  2. Зареєструйте особистий кабінет. Це лише 10 хвилин. Жодних паперових договорів і відвідування відділень.

Готово! Приймайте платежі з карток будь-яких банків.

 


 

Надати кредит зі смартфона

Ви можете виставляти інвойси з «Оплатою частинами». Потрібен лише смартфон та інтернет. Виставити інвойс можна в Telegram-боті або в особистому кабінеті.

 

Якщо ви ще не зареєстровані в сервісі, пройдіть покрокову реєстрацію або зареєструйтеся в в особистому кабінеті .Заповніть дані магазину, перейдіть до вкладки Invoice та створіть рахунок на оплату покупки.

Надіслати інвойс покупцеві можна на e-mail, через месенджери або в застосунок Приват24.