Як приймати платежі, коли немає світла?

Як приймати платежі, коли немає світла?

Відсутність світла – це не привід закривати магазин або переходити на готівку!

Ось лайфхаки, як приймати безготівкову оплату, коли немає світла:

Перетворюємо смартфон на ОС Android 8.0 і вище з NFC-модулем або iOS 16.4 та вище на повноцінний POS-термінал

Перетворюємо смартфон на ОС Android 8.0 і вище з NFC-модулем або iOS 16.4 та вище на повноцінний POS-термінал
  • Завантажте додаток «Термінал» на смартфон з операційною системою iOS або Android
  • Зареєструйте особистий кабінет. Це займе всього 10 хвилин. Жодних паперових договорів і відвідування відділень.

Готово! Приймайте платежі з карток будь-яких банків.

Детальніше

QR-код вашого POS-термінала

QR-код вашого POS-термінала

Формуйте QR-код у своєму смартфоні, знаючи тільки мерчант термінала, і безперебійно приймайте безготівкову оплату.

Зайдіть у Telegram-бот @privatBank_acquiring_bot → натисніть «QR для сплати» → введіть мерчант термінала* → приймайте платежі навіть без електроенергії.

Ви можете роздрукувати QR-код на термопапері з POS-термінала**. Зробіть це заздалегідь. Для цього натисніть на терміналі жовту кнопку й виберіть «На чек».

Як оплатити товар або послугу за допомогою QR-коду?

  1. Відкрийте на телефоні додаток Приват24.
  2. Відскануйте QR-код у продавця.
  3. В отриманій формі введіть суму товару та підтвердьте оплату.
* Мерчант можна подивитися на будь-якому чеку POS-термінала (починається на S, наприклад S1240RWZ).
** Роздрукувати на чек можна тільки на терміналах моделей Ingenico та Verifone.

Кредитуйте, як і раніше – використовуйте інвойс в «Оплату частинами»

Кредитуйте, як і раніше – використовуйте інвойс в «Оплату частинами»

Потрібен лише заряд на смартфоні й мобільний Інтернет.

Як створити інвойс?

  • Якщо ви вже зареєстровані в особистому кабінеті сервісу «Інтернет Оплата частинами», скористайтеся Telegram-ботом для швидкого виставлення рахунку або авторизуйтеся в особистому кабінеті й скористайтеся вкладкою Invoice.
  • Якщо ви ще не зареєстровані, пройдіть покрокову реєстрацію в Telegram-боті та відразу виставляйте рахунки.

Або авторизуйтеся в особистому кабінеті, заповніть дані свого магазину, перейдіть на вкладку Invoice і створіть рахунок на оплату покупки.

Надішліть створений інвойс покупцеві будь-яким зручним способом (месенджер чи додаток Приват24).

Продавайте в кредит навіть за нестандартних умов. Допомагаємо зберегти клієнтів і підтримати роботу бізнесу.

Моделі POS-терміналів, сумісні з Ethernet-мережею:

  • PAX A930 CL Dock Stationary;
  • DESK3200;
  • iCT220 GPRS CL;
  • iCT250 GPRS CL;
  • Verifone vx520.

Детальніше

Важливо! POS-термінали на ОС Android PAX А930 можуть працювати за допомогою Wi-Fi.

Якщо ви бажаєте підключити POS-термінал до власної Ethernet-мережі (наприклад, Starlink), зверніться на гарячу лінію: 0 800 500 030.

Що робити, якщо немає зв'язку POS-термінала з мобільним оператором

Що робити, якщо немає зв'язку POS-термінала з мобільним оператором

Зв’язок мобільного оператора поступово відновлюється по всій країні.

Перезавантажити POS-термінал, якщо зв’язок відновився

Моделі терміналів

Підключитися до іншого каналу зв'язку Wi-Fi POS-термінала PAX A930

Якщо стався збій мережі мобільного оператора, ви можете скористатися іншими можливими каналами звʼязку.

Підключити до мережі Wi-Fi

  1. На головному екрані термінала опустіть шторку вниз, натисніть на значок Wi-Fi та зачекайте кілька секунд, поки відкриються налаштування Wi-Fi з доступними мережами.
  2. Виберіть свою мережу Wi-Fi та введіть від неї пароль.

Деталі підключення

Відеоінструкція

Замінити SIM-картку в POS-терміналі

SIM-картка Vodafone працює на всіх POS-терміналах. Головний критерій – наявність інтернет-трафіку та активованість перед використанням.

SIM-картка Lifecell працює лише на терміналах моделі Verifone та PAX.
Перед тим, як встановити її в POS-термінал, обов'язково приберіть ПІН-код із SIM-картки. Активуйте її перед використанням та підключіть інтернет-трафік.

Не всі оператори мобільного зв’язку підійдуть для використання, лише ті, які зазначено вище.

Інструкція

Також можна звернутися у відділення банку.

Адреси відділень: м. Дніпро, просп. Нігояна, 3Д.

Контакти для зв’язку: 3700, 08005000300.