Чому я отримав відмову за платежем?
У деяких іноземних магазинах банк, що обслуговує магазин, конвертує гривні у валюту на своєму боці (при цьому розрахунок з українськими банками відбувається в доларах). Через це сума, що реально списується з Вашої картки, може бути вищою за ту, яку Ви бачите під час оплати в магазині (детальніше, чому так відбувається, описано нижче).
Тому, щоб не вводити в оману клієнтів, ПриватБанк відхиляє платежі такого типу, поки клієнт свідомо не погодиться з тим, що з його картки буде списано суму, що може бути вищою від тієї, яку він бачить під час купівлі.
Уникнути подвійної конвертації Ви можете такими засобами:
- вибрати для проведення платежу валюту тієї країни, де знаходиться сайт (наприклад, для німецьких сайтів з доменом .de – євро), якщо це можливо;
Важливо!
Подвійна конвертація не є вигідною для вас у більшості випадків.
Але можливі неочікувані курсові коливання: сьогодні оплата може бути вигідною в одній валюті, завтра – в іншій.
Тому обирайте валюту, зважаючи на курси, що діють на момент оплати.
- знайти можливість відключити конвертацію (наприклад, у PayPal це окрема галочка);
- використати для розрахунків у цьому магазині валютну картку.
Як розблокувати можливість проведення таких платежів?
Якщо Вам усе ж необхідно провести платіж саме в гривні й Ви згодні на додаткові витрати за подвійною конвертацією з Вашої гривневої картки, то Ви можете розблокувати можливість проведення таких платежів прямо зараз: