Картка для виплат

Знімайте готівку в будь-якому банкоматі на території України без комісій.

Що таке Картка для виплат?

Що таке Картка для виплат?

На Картку для виплат Ви зможете отримувати будь-які грошові зарахування: зарплату, пенсію, аванси, відрядні, стипендію, усі види соціальної допомоги, виплати при народженні дитини, а також грошові перекази.

Знімайте готівку в будь-якому банкоматі на території України без комісій.

Золота картка для виплат

Золота картка для виплат

Золота картка для виплат – це не лише зручний платіжний інструмент, а й свідчення Вашого успіху та благополуччя.

Із Золотою карткою для виплат Ви стаєте учасником GOLD-клубу ПриватБанку та отримуєте низку переваг.

Детальніше

Що таке Digital картка?

віртуальна картка, переваги банківської картки класу Gold, золота картка, оформити картку Mastercard, кредитна картка Visa.

Digital картка для виплат має всі переваги та можливості звичайної пластикової картки.

Оформити картку можна через Інтернет-банк Приват24 або мобільний додаток Приват24, але для цього обов’язково потрібно бути ідентифікованим клієнтом ПриватБанку.
Реквізити картки (номер, СVV-код, строк дії та ПІН-код) доступні в Приват24 через 5 хвилин після замовлення картки.

Можливості віртуальних карток:

  • платежі в Приват24;
  • купівлі в Інтернеті;
  • оплата покупок та послуг з Apple Pay та Google Pay;
  • зняття готівки в АТМ за QR-кодом.

Відеоінструкція «Як оформити Digital-картку»

Просте та безкоштовне оформлення

Просте та безкоштовне оформлення

Оформлення картки в банку триватиме всього 15 хвилин. Документи, необхідні для отримання картки: паспорт та ІПН.

Вас обслужать у будь-якому відділенні!
ПриватБанк має найбільшу мережу відділень серед комерційних банків України. Ви можете звертатися із запитаннями щодо Картки для виплат у будь-яке відділення, а не лише в те, де Ви її отримали! Співробітники всіх відділень будут Вам раді!

Також Ви можете оформити для себе Картку для виплат з Вашими ім'ям, прізвищем і фотографією. Картка підтримує технологію PayPass і дозволяє сплачувати за покупки одним рухом, без пред'явлення документів, що засвідчують Вашу особу, в тому числі за кордоном.
Комісія за випуск картки - 100 грн.
Комісія за випуск золотої картки для виплат - 150 грн.

Тарифи за Картками для виплат в національній валюті

Картка для виплат
Золота картка для виплат
Комісія за нецільове поповнення Картки для виплат (крім заробітної плати, пенсії, соціальних виплат) З 01.09.2022
0,5% від суми (max 50 грн) за поповнення в межах України
Зарахування на Картку для виплат міжнародного P2P-переказу, надісланого з будь-якого сервісу (ПриватБанку або міжнародного) З 01.04.2022
0,5% від суми
Валюта UAH, USD, EUR
Вартість оформлення та перевипуску:
6 карток миттєвого випуску на рік не тарифікується
понад 6 карток миттєвого випуску на рік 100 грн
Комісія за організацію послуг з доставки фізичної картки для відкриття нового рахунку по Україні та міжнародної доставки Не тарифікується (0 грн)*
Комісія за організацію послуги з доставки картки для перевипуску по Україні З початку запуску проекту до 31.12.2025 р. –не тарифікується (0 грн)*
Починаючи з 01.01.2026 р. -80 грн з ПДВ .
Комісія за організацію послуг з міжнародної доставки картки для перевипуску З початку запуску проекту до 31.12.2025 р. – не тарифікується (0 грн)*
Починаючи з 01.01.2026 р.– платна послуга (диференційований тариф)
Обслуговування картки не тарифікується
Оформлення іменної Картки для виплат із фото (випуск і перевипуск) 100 грн
Оформлення картки з індивідуальним дизайном (випуск і перевипуск) 99 грн
Оформлення картки з індивідуальним дизайном із фото (випуск і перевипуск) 149 грн
Платежі та перекази
Цільові зарахування
(зарплата, пенсійні/соціальні виплати тощо)
не тарифікується
Поповнення з депозитних вкладів Детальніше на сторінці депозитів
Зарахування грошових переказів ,Swift Детальніше на сторінці переказів
Нецільове поповнення картки (крім заробітної плати, пенсії, соціальних виплат та виплат міжнародного P2P-переказу)

З 01.09.2022
0,5% від суми (max 50 грн) за зарахування коштів на картку сплачує одержувач у межах України.

Операції з готівкою додатково тарифікуються:
у терміналі самообслуговування та ATM-Recycler:

  • власник картки з наявністю картки або власник Digital картки – не тарифікуються;
  • клієнт банку без картки – 0,2% (min 2 грн);

у касі ПриватБанку:

  • власник картки – 0,2% (min 5 грн);
  • клієнт банку – 0,5% (min 5 грн)
Поповнення неклієнтами банку готівкою в терміналі ATM-Recycler і касі 0,5% (min 5 грн)
Комісія за безготівкові платежі:
Оплата карткою в торгових точках та інтернет-магазинах не тарифікується
На картку «Універсальна»/«Універсальна Gold» не тарифікується
Переказ на карту будь-якого банку світу Детальніше на сторінці переказів
На рахунок юридичної особи в ПриватБанку
Зарахування на Картку для виплат міжнародного P2P-переказу, надісланого з будь-якого міжнародного сервісу
Поповнення мобільного
Платежі в Приват24 Детальніше на сторінці Інтернет-банк Приват24
Обслуговування рахунку
У будь-якому банкоматі України, а також пунктах видачі готівки та банкоматах ПриватБанку.
Суму видачі готівки в банкоматах ПриватБанку (Україна) обмежено – не більше 20 000 грн протягом 3 годин
не тарифікується
Комісія за зняття готівки у банкоматах і пунктах видачі готівки за кордоном 2%
SMS-банкінг Не тарифікується
SMS-інформування про цільове зарахування та інші рухи за карткою в разі підключення послуги через банкомат або Приват24 Детальніше – на сторінці руху коштів на карткових рахунках
Самостійне отримання виписки/довідки в Приват24 Не тарифікується
Надання виписки/довідки за карткою у відділенні банку за будь-який період

100 грн.
Раз на календарний місяць власник Картки для виплат пенсії може безкоштовно отримати у відділенні банку одну друковану довідку з переліку платних*.

* Кожна наступна довідка, роздрукована у відділенні протягом місяця, оплачується за стандартним тарифом

Надання виписки/довідки за карткою у відділенні банку за будь-який період 100 грн
Комісія за одержання балансу на чек у банкоматі та терміналі самообслуговування ПриватБанку (окрім чека операції зняття готівки) 3 грн
Комісія за розрахункове обслуговування неактивних рахунків, за якими 12 місяців поспіль не було операцій (відсутні всі активні рахунки) 20 грн щомісяця, але не більше від залишків коштів на рахунку
Зняття готівки без наявності картки

У касі – 0,2%, мінімум 5 грн (зняття через QR-код або з Digital картки – 0 грн).

У банкоматі – 2 грн (окрім зняття через QR-код)

Тарифи за несанкціонований овердрафт:
Процентна ставка за несанкціонований овердрафт (заборгованість по картковому рахунку, за яким овердрафт не передбачений) 3,6% на місяць від суми несанкціонованого овердрафту
Обов'язковий щомісячний платіж 100% від заборгованості за несанкціонованим овердрафтом
Процентна ставка в разі непогашення несанкціонованого овердрафту до останнього числа місяця, наступного за місяцем, у якому виник несанкціонований овердрафт (у відповідності до частини 2 статті 625 Цивільного кодексу України) 7,2% на місяць від суми несанкціонованого овердрафту
Показати всi
Комісія за нецільове поповнення Картки для виплат (крім заробітної плати, пенсії, соціальних виплат) З 01.09.2022
0,5% від суми (max 50 грн) за поповнення в межах України
Зарахування на Картку для виплат міжнародного P2P-переказу, надісланого з будь-якого сервісу (ПриватБанку або міжнародного) З 01.04.2022
0,5% від суми
Валюта UAH, USD, EUR
Вартість оформлення та перевипуску:
6 карток миттєвого випуску на рік не тарифікується
понад 6 карток миттєвого випуску на рік 100 грн
Комісія за організацію послуг з доставки фізичної картки для відкриття нового рахунку по Україні та міжнародної доставки не тарифікується (0 грн)*
Комісія за організацію послуги з доставки картки для перевипуску по Україні З початку запуску проекту до 31.12.2025 р. – не тарифікується (0 грн)*
Починаючи з 01.01.2026 р. – 80 грн з ПДВ*
Комісія за організацію послуг з міжнародної доставки картки для перевипуску З початку запуску проекту до 31.12.2025 р. – не тарифікується (0 грн)*
Починаючи з 01.01.2026 р. – платна послуга (диференційований тариф)
Щомісячна комісія за обслуговування Золотої картки для виплат 20 грн на місяць в екв. з клієнта (незалежно від кількості Золотих карток)***
Оформлення іменної Золотої картки для виплат із фото (випуск і перевипуск) 150 грн
Оформлення картки з індивідуальним дизайном (випуск і перевипуск) 99 грн
Оформлення картки з індивідуальним дизайном із фото (випуск і перевипуск) 149 грн
Комісія за поповнення картки:
Поповнення з депозитних вкладів Детальніше на сторінці депозитів
Зарахування грошових переказів ,Swift Детальніше на сторінці переказів
Нецільове поповнення картки (крім заробітної плати, пенсії, соціальних виплат та виплат міжнародного P2P-переказу)

З 01.09.2022
0,5% від суми (max 50 грн) за зарахування коштів на картку сплачує одержувач у межах України.

Операції з готівкою додатково тарифікуються:
у терміналі самообслуговування та ATM-Recycler:

  • власник картки з наявністю картки або власник Digital картки – не тарифікуються;
  • клієнт банку без картки – 0,2% (min 2 грн);

у касі ПриватБанку:

  • власник картки – 0,2% (min 5 грн);
  • клієнт банку – 0,5% (min 5 грн).
Поповнення неклієнтами банку готівкою в терміналі ATM-Recycler і касі 0,5% (min 5 грн)
Комісія за безготівкові платежі:
Оплата карткою в торгових точках та інтернет-магазинах Не тарифікується
На картку «Універсальна»/«Універсальна Gold» Не тарифікується
Переказ на карту будь-якого банку світу Детальніше на сторінці переказів
На рахунок юридичної особи в ПриватБанку
Поповнення мобільного
Зарахування на Картку для виплат міжнародного P2P-переказу, надісланого з будь-якого міжнародного сервісу
Платежі в Приват24 Детальніше на сторінці Інтернет-банк Приват24
Обслуговування рахунку
У будь-якому банкоматі України, а також пунктах видачі готівки та банкоматах ПриватБанку.
Суму видачі готівки в банкоматах ПриватБанку (Україна) обмежено – не більше 20 000 грн протягом 3 годин
Не тарифікується
Комісія за зняття готівки у банкоматах і пунктах видачі готівки за кордоном 2%
SMS-банкінг Не тарифікується
SMS-інформування про цільове зарахування та інші рухи за карткою в разі підключення послуги через банкомат або Приват24 Детальніше – на сторінці руху коштів на карткових рахунках
Самостійне отримання виписки/довідки в Приват24 Не тарифікується
Надання виписки/довідки за карткою у відділенні банку за будь-який період

100 грн.
Раз на календарний місяць власник Картки для виплат пенсії може безкоштовно отримати у відділенні банку одну друковану довідку з переліку платних*.

* Кожна наступна довідка, роздрукована у відділенні протягом місяця, оплачується за стандартним тарифом

Надання виписки/довідки за карткою у відділенні банку за будь-який період 100 грн
Комісія за одержання балансу на чек у банкоматі та терміналі самообслуговування ПриватБанку (окрім чека операції зняття готівки) 3 грн
Комісія за розрахункове обслуговування неактивних рахунків, за якими 12 місяців поспіль не було операцій (відсутні всі активні рахунки) 20 грн щомісяця, але не більше від залишків коштів на рахунку
Зняття готівки без наявності картки

У касі – 0,2%, мінімум 5 грн (зняття через QR-код або з Digital картки – 0 грн).

У банкоматі – 2 грн (окрім зняття через QR-код)

Комісія за користування кредитним лімітом:
Процентна ставка за несанкціонований овердрафт (заборгованість по картковому рахунку, за яким овердрафт не передбачений) 3,6% на місяць від суми несанкціонованого овердрафту
Обов'язковий щомісячний платіж 100% від заборгованості за несанкціонованим овердрафтом
Процентна ставка в разі непогашення несанкціонованого овердрафту до останнього числа місяця, наступного за місяцем, у якому виник несанкціонований овердрафт (у відповідності до частини 2 статті 625 Цивільного кодексу України) 7,2% на місяць від суми несанкціонованого овердрафту
Показати всi

* Доступно всього 6 карток усіх типів протягом фактичного року (враховуючи замовлення перевипуску та/або відкриття нового рахунку по Україні та за кордон)

**Доступно всього 6 карток усіх типів протягом фактичного року (враховуючи відкриття нового рахунку та/або перевипуск по Україні та за кордон)

*** Період сплати – з 1-го числа наступного місяця до останнього календарного дня наступного місяця (щомісяця). Зобов’язання Клієнта щодо сплати щомісячної комісії за обслуговування Золотої картки припиняються в разі відсутності клієнтських операцій за карткою протягом 90 календарних днів поспіль та знову поновлюються в разі здійснення операцій за карткою.

Картка «Універсальна»

Картка «Універсальна»

Рaзом із Карткою для виплат Ви можете отримати картку «Універсальна», що дасть Вам можливість користуватися як власними грошима на картці, так і кредитними коштами банку. Картка «Універсальна» як платіжний інструмент має всі переваги, що й Картка для виплат!

З карткою «Універсальна» Ви зможете:

  • отримати кредитний ліміт до 200 000 грн з пільговим періодом кредитування;
  • до 55 днів безкоштовно користуватися кредитними коштами.

Якщо ваша компанія перейшла до іншого банку

Якщо ваша компанія перейшла до іншого банку

Ви можете отримувати зарплату через ПриватБанк, як і раніше. Згідно із законом!

Списання зарплати з карток інших банків на Карту для виплат регулярним платежем

Списання зарплати з карток інших банків на Карту для виплат регулярним платежем

Хочете отримувати зарплату через ПриватБанк, але Ваше підприємство обрало інший банк? Тепер це не проблема! Ви можете самі підключити автоматичне перерахування зарплати на картку ПриватБанку.

Ваші додаткові можливості

Інтернет-банк Приват24

Автоплатежі

Автоплатежі

Оплата частинами

Оплата частинами

Оплата покупок в Інтернеті

Оплата покупок в Інтернеті

SMS-банкінг

SMS-банкінг

Зручна зміна ПІН-коду

Зручна зміна ПІН-коду

Зручна зміна ПІН-коду

Зручна зміна ПІН-коду

Ви можете в будь-який час і скільки завгодно разів змінювати ПІН-код Вашої картки.

Коли може знадобитися змінити ПІН-код

  • У разі отримання нової картки або перевипуску старої Вам потрібно обов’язково змінити ПІН-код. До зміни ПІН-коду карткою неможна користуватися.
  • Якщо Ви забули свій ПІН-код або є підозра, що він став відомий третім особам.

Де можна змінити ПІН-код:

  • у банкоматі («Перейти до інших операцій»/«Мої налаштування»/«Змінити ПІН-код»);
  • у терміналі самообслуговування («Мої налаштування»/«Змінити ПІН-код»);
  • у Приват24 («Мої рахунки» (обираємо картку)/«Керування карткою»/«Змінити PIN-код»);
  • надіславши SMS на номер 10060 із текстом PIN+ХХХХ (ХХХХ – останні 4 цифри номера картки);
  • у співробітника в будь-якому відділенні банку.

Для безпеки не використовуйте в ПІН-коді цифри, що повторюються або йдуть підряд, а також свою дату народження. Ці комбінації можуть легко підібрати шахраї. Також не рекомендується встановлювати на всі свої картки один і той самий ПІН-код.

Попередження

Чи може банк вимагати від клієнта придбання продуктів, які не входять в пакет банківських послуг?

Банку заборонено вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг банку або спорідненої чи пов’язаної з ним особи як обов’язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).

Чи має право клієнт відмовитися від договору?

Так. Клієнт має право протягом 14 календарних днів з дня укладення Договору відмовитися від нього без пояснення причин, у тому числі у разі отримання грошових коштів, із дотриманням таких вимог:

  • Повідомити Банк про намір відмовитися від Договору в письмовій формі (у паперовому або електронному вигляді з накладенням електронних підписів, електронних цифрових підписів, інших аналогів власноручних підписів (печаток) сторін у порядку, визначеному законодавством) до закінчення 14-денного строку з дня його укладення.
  • Якщо Клієнт подає повідомлення не особисто, його має бути завірено нотаріально або подано й підписано представником за наявності довіреності на вчинення таких дій.
  • Протягом 7 календарних днів із дати подання письмового повідомлення про відмову від договору Клієнт зобов‘язаний повернути Банку грошові кошти, одержані згідно з Договором, та сплатити проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за ставкою, встановленою Договором.

Як відмовитися від отримання рекламних матеріалів через дистанційні канали комунікацій?

Відмовитися від отримання рекламних комунікації можна за телефоном 3700 або через чат «Допомога Онлайн».

Які умови дострокового розірвання договору?

На підставі ст. 1056 Цивільного кодексу України Банк має право в будь-який час відмовитися від надання Клієнту передбаченого Договором кредиту частково або в повному обсязі за наявності обставин, які явно свідчать про те, що наданий Клієнтові кредит своєчасно не буде повернено. Сторони узгодили, що визнання обставини як такої, яка явно свідчить про те, що кредит своєчасно не буде повернено, здійснюється Банком одноосібно, на власний розсуд та узгодження з Клієнтом не потребує. При цьому Банк має право заблокувати видаткові операції за карткою, які здійснюються з кредитних коштів, в будь-який час після встановлення Банком зазначеної обставини. Про таке блокування Банк повідомляє Клієнта через SMS та/або повідомлення у месенджерах.

Чи має банк право вносити зміни в договір?

Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.

Чи може клієнт отримати довідку після припинення дії договору про виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором?

Так. Клієнт має право після припинення дії договору про надання банківської послуги, зокрема у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору звернутися до банку із запитом на отримання довідки, що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включно з інформацією (довідкою) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта за договором у повному обсязі, яку банк надає у формі паперового або електронного документа (на вибір клієнта) протягом 5 робочих днів із дня отримання банком такого запиту.

Клієнт може самостійно замовити електронний документ (довідку) в Приват24. Для цього потрібно перейти в меню «Сервіси – Послуги – Довідки – Стандартні довідки» та вибрати необхідну довідку з переліку: «Довідка про закриття картки/рахунку», «Довідка про кредити», «Довідка про наявність/відсутність заборгованості в банку».

Клієнт може звернутися до відділення банку для отримання довідки на паперовому носії згідно з чинними тарифами банку.

Поширенi питання

Де можна змінити ПІН-код по Картці для виплат?

Де можна змінити ПІН-код:

  • у банкоматі («Перейти до інших операцій» – «Мої налаштування» – «Змінити ПІН-код»);
  • у терміналі самообслуговування («Мої налаштування» – «Змінити ПІН-код»);
  • у Приват24 («Мої рахунки» обирати картку – «Керування карткою» – «Змінити PIN-код»);
  • надіслати SMS на номер 3700* (+380920003700 – для SMS із-за кордону) із текстом PIN+ХХХХ (де, ХХХХ – останні 4 цифри номера картки);
  • в будь-якому відділенні банку.

* Альтернативні номери: 10060, 7660. Вартість SMS – згідно з тарифами вашого мобільного оператора.

Що робити, якщо я загубив(-ла) картку?

У разі втрати або крадіжки картки в першу чергу заблокуйте картку, щоб ніхто не міг нею скористатися. Детальніше – у відповіді на запитання «Як заблокувати або розблокувати Картку для виплат?». Після блокування зверніться в будь-яке відділення ПриватБанку для перевипуску картки.

У якій валюті можна оформити Картку для виплат?

Картки для цільових виплат (зарплата, стипендія, пенсія, соціальні допомоги) оформляються в гривні. За Вашим бажанням можна відкрити Картку у валюті (долар США, євро) для інших розрахунків. При цьому всі Картки для виплат мультивалютні – це значить, що Ви можете зняти з картки гроші у валюті, що відрізняється від валюти, у якій відкрито картку.

Як оформити віртуальну картку ПриватБанку?

Крок 1. Зайдіть у Приват24.

Крок 2. Оберіть «Гаманець» –> «Картки».

Крок 3. Оберіть операцію «Додати картку» та натисніть «Віртуальна картка».

Детальніше тут

Як швидко зараховуються гроші на Картку для виплат?

ПриватБанк зараховує зарплату на картки протягом 2–3 годин після того, як підприємство перерахувало гроші до банку. Якщо в призначений час зарплати ще немає на картці:

Крок 1. Перевірте баланс картки через Приват24, банкомат, мобільний додаток «SMS-банкінг» або за допомогою SMS-команди.

Крок 2. Уточніть у бухгалтера підприємства, у пенсійному або соціальному фонді, чи було перераховано гроші.

Крок 3. Поцікавтесь у колег: отримали вони зарплату чи ні.

Крок 4. Перевірте через банкомат, термінал самообслуговування або за допомогою SMS-команди, чи активна картка та чи немає блокування.

Крок 5. Якщо закінчився строк дії картки, зверніться до будь-якого відділення ПриватБанку для перевипуску картки. Якщо картку заблоковано, скористайтесь інструкцією, що наведено нижче (пункт № 6).

Як контролювати рух грошей за Карткою для виплат?

Контролюйте рух грошей за карткою будь-яким зі способів:

  • За допомогою послуги SMS-інформування.
  • У Приват24 – меню «Мої рахунки»/«Виписки за карткою».
  • Завантажте на смартфон додаток Viber та отримуйте через нього повідомлення про всі операції за картками.
  • Повідомте банку Ваш e-mail та отримуйте лист після кожної витрати за карткою.

З Картки для виплат списано платіж, якого я не здійснював(-ла). Що робити?

Якщо Ви не згодні зі списанням:

  • Перевірте, чи не підключено до картки регулярних платежів, про які Ви забули.
  • Перевірте, чи немає у Вас простроченої заборгованості за кредитами в ПриватБанку.
  • Подивіться виписки за додатковими карткам, якщо вони у Вас є.
  • Зверніться в будь-яке відділення ПриватБанку по консультацію спеціаліста.

Як змінити ліміт на зняття готівки за карткою?

Для вашої безпеки ПриватБанк встановлює ліміти на проведення операцій за платіжними картками.

Добовий ліміт на зняття коштів з Картки для виплат становить 3400 USD (в еквіваленті).

Змінити його ви можете:

  • через Приват24 (меню «Гаманець» → «Керування карткою» → «Ліміти» → «Зняття готівки»);
  • звернувшись у чат «Допомога Онлайн»;
  • за телефоном 3700 (безкоштовно з мобільного);
  • у відділенні.

Звертаємо увагу, що під час воєнного стану на зняття готівки з карток діють обмеження відповідно до Постанови НБУ № 18 від 24.02.2022.

З актуальними лімітами можна ознайомитися на сторінці «Як працює ПриватБанк в умовах воєнного стану» → блок «Інші питання (страхування, зняття готівки тощо)» → «Зняття готівки».

Чи можна Карткою для виплат оплачувати покупки в Інтернеті?

З будь-якою карткою ПриватБанку Ви можете зручно та без комісій розраховуватися в Інтернеті. Перед проведенням оплати в інтернет-магазині ми рекомендуємо перевірити, чи відкрито Вашу картку для розрахунків в Інтернеті (це можна зробити в Приват24 в меню «Мої рахунки» > «Керування карткою/рахунком» > «Оплата в Інтернеті»). Ви також можете закрити чи знову відкрити картку для проведення рискових операцій в Інтернеті через Приват24.

Для безпеки установіть інтернет-ліміт – сума, понад яку не можна витратити з картки протягом календарного місяця (ліміт діє тільки для рискових операцій в Інтернеті). Першого числа кожного місяця ліміт буде оновлюватися, і Вам знову буде доступна для оплати зазначена сума.

Як заблокувати або розблокувати Картку для виплат?

Заблокувати або розблокувати свою Картку для виплат Ви можете:

  • У Приват24 – меню «Мої рахунки»/«Блокування/Розблокування карток».
  • Через мобільний додаток «SMS-банкінг» або за командою SMS-банкингу.
  • Зателефонувавши в клієнтську підтримку 3700 (з мобільних телефонів – безкоштовно).
  • Через банкомат ПриватБанку в меню «Операції з карткою»/«Додаткові послуги»/«Заблокувати/Розблокувати картку».
  • У будь-якому відділенні ПриватБанку.

Чи може клієнт отримати довідку після припинення дії договору про виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором?

Так. Клієнт має право після припинення дії договору про надання банківської послуги, зокрема у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору звернутися до банку із запитом на отримання довідки, що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включно з інформацією (довідкою) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта за договором у повному обсязі, яку банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором клієнта) протягом п’яти робочих днів із дня отримання банком такого запиту.

Клієнт може самостійно замовити електронний документ (довідку) в Приват24, меню «Сервіси – Послуги – Довідки » Стандартні довідки» (потрібно вибрати необхідну довідку з переліку) – «Довідка про закриття картки/рахунку»/«Довідка про кредити»/«Довідка про наявність/відсутність заборгованості в банку».

Клієнт може звернутися до відділення банку для отримання довідки на паперовому носії згідно з чинними тарифами банку.

Який строк дії картки?

Строк дії картки – 4 роки.

Який строк дії договору?

Строк дії договору – 20 років.