Системи грошових переказів

У ПриватБанку для отримання та надсилання грошей доступні 6 систем грошових переказів! Виберіть систему, щоб дізнатися про неї більше:

Виберіть систему, щоб дізнатися про неї більше:

Правила транслітерації для перекладів

Кирилиця Латиниця Кирилиця Латиниця Кирилиця Латиниця
А А Л L Ч CH
Б B M M Ш SH
В V H N Щ SCH
Г G O O Ы Y
Д D П P I I
Е Е P R Ї Y
Ё Е C S Є E
Ж ZH T T Ь ""
З Z У U Ъ ""
И I Ф PH Э E
Й Y X KH Ю YU
К К Ц TS Я YA
Подивитися

Тарифи за відправлення переказів

з картки
на картку
Картка «Універсальна» (у т. ч. картка «Універсальна Gold») 0% (у рахунок особистих коштів),
3% (у рахунок кредитних коштів)
Картка для виплат 0%
Особистий рахунок 0%
Віртуальна картка (інтернет-картка) 0%
Тарифи на зняття коштів з карток – тут
Картка «Універсальна» (у т. ч. картка «Універсальна Gold») 0%
Картка для виплат 0%
Віртуальна картка (інтернет-картка) 0%
Тарифи на зняття коштів з карток – тут

Ваші додаткові можливості

Приват24

Приват24

Інтернет-банк Приват24

Отримання через систему PrivatMoney


  • Крок 1. Виберіть у вкладці «Усі послуги» пункт меню «Перекази»/«Отримати переказ».
  • Крок 2. Виберіть систему, за якою Вам повинен надійти переказ.
  • Крок 3. Введіть контрольний номер переказу та суму переказу (окрім переказів Western Union), потім виберіть валюту переказу. Натисніть «Далі».
  • Крок 4. Виберіть картку, на яку хочете отримати переказ і натисніть «Отримати переказ». Переказ проведено! Ви можете перевірити його стан у меню «Платежі»/«Архів переказів».

Надсилання PrivatMoney


  • Крок 1. Виберіть у вкладці «Усі послуги» пункт меню «Перекази»/«Надіслати переказ».
  • Крок 2. Виберіть країну, куди Ви хочете надіслати переказ, валюту переказу та введіть суму.
  • Крок 3. Виберіть систему переказу із запропонованих системою (список систем надається залежно від вибраного напрямку та валюти переказу) і натисніть «Вибрати».
  • Зверніть увагу! На цьому етапі Ви можете подивитися комісії кожної системи та строк проведення переказу.
  • Крок 4. Заповніть додаткові поля, які вимагає вибрана Вами система переказу, натисніть «Далі».
  • ОЗверніть увагу! Цей крок є не в усіх систем переказів.
  • Крок 5. Заповніть поля про одержувача, які вимагає вибрана система переказів, натисніть «Далі».
  • Крок 6. Виберіть картку, з якої хочете провести переказ, натисніть «Далі».
  • Крок 7. Введіть одноразовий SMS-пароль, щоб підтвердити переказ грошей. Переказ проведено!
Дізнатися більше про можливості Приват24

Приват24 (Android и iOS)

Приват24 (Android и iOS)

Приват24 (Android та iOS)

Отримати переказ Western Union (Android)


  • Крок 1. Виберіть у головному меню або у вкладці «Послуги» пункт «Платежі».
  • Крок 2. Виберіть пункт меню «Western Union»/«Отримати»
  • Крок 3. Введіть суму переказу, валюту, країну надсилання та код платежу, який повідомив Вам відправник. Натисніть «Продовжити».
  • Крок 4. Виберіть рахунок, на який хочете зарахувати переказ і підтвердьте зарахування. Зарахування здійснено!

Надіслати переказ Western Union (Android)


  • Крок 1. Виберіть у головному меню або у вкладці «Послуги» пункт «Платежі».
  • Крок 2. Виберіть пункт меню «Western Union»/«Платити».
  • Крок 3. Введіть країну, область, місто, ім’я та прізвище одержувача, суму переказу, валюту отримання, а також виберіть картку, з якої збираєтеся здійснити переказ. Можете також написати коротке повідомлення для одержувача або надіслати йому SMS-повідомлення про здійснення переказу. Натисніть «Продовжити».
  • Крок 4. Підтвердьте переказ введенням Вашого статичного пароля. Переказ надіслано на опрацювання!
Дізнатися більше про можливості мобільного додатка Приват24

Термінал самообслуговування

Термінал самообслуговування

Термінал самообслуговування

Отримати грошовий переказ


  • Крок 1. Виберіть у головному меню пункт «Надіслати/Отримати грошовий переказ».
  • Крок 2. Виберіть систему грошових переказів, за якою збираєтесь отримати гроші.
  • Крок 3. Натисніть «Отримати переказ».
  • Крок 4. У наступному вікні авторизуйтеся за карткою або номером Вашого мобільного телефону. У разі вибору авторизації за телефоном на Ваш номер надійде одноразовий SMS-код.
  • Крок 5. Виберіть картку, на яку хочете зарахувати переказ.
  • Крок 6. Введіть контрольний номер, що повідомив Вам відправник, суму та валюту виплати переказу.
  • Крок 7. Підтвердьте зарахування переказу, натиснувши «Отримати переказ». Зарахування здійснено!

Надіслати грошовий переказ


  • Крок 1. Виберіть у головному меню пункт «Надіслати/Отримати грошовий переказ».
  • Крок 2. Виберіть систему грошових переказів, за якою хочете надіслати гроші.
  • Крок 3. Натисніть «Надіслати переказ».
  • Крок 4. У наступному вікні авторизуйтеся за карткою або номером Вашого мобільного телефону. У разі вибору авторизації за телефоном на Ваш номер надійде одноразовий SMS-код.
  • Крок 5. Введіть ім’я та прізвище одержувача, натисніть «Продовжити». Можете також надіслати одержувачеві SMS-повідомлення про здійснення переказу.
  • Крок 6. Введіть суму переказу та сплатіть її в наступному вікні карткою або готівкою. Переказ здійснено!
  • Крок 7. Отримайте контрольний номер переказу, що потрібно повідомити одержувачеві. Можете також роздрукувати чек.
Дізнатися більше про можливості терміналів самообслуговування

Банкомат

Банкомат

Банкомат

Отримати грошовий переказ


  • Крок 1. У головному меню виберіть пункт «Центр грошових переказів».
  • Крок 2. У наступному вікні натисніть «Отримати переказ», а потім виберіть систему грошових переказів, за якою збираєтесь отримати гроші.
  • Крок 3. Введіть контрольний номер, який повідомив Вам відправник і натисніть «Правильно».
  • Крок 4. Виберіть валюту, а потім суму переказу та натисніть кнопку «Правильно».
  • Крок 5. У наступному вікні ознайомтесь із деталями переказу та натисніть «Отримати переказ». Зарахування здійснено!
Дізнатися більше про можливості банкоматів

Поширені запитання

Які вимоги до програмного забезпечення для роботи в Інтернет-банку Приват24?

Браузер клієнта повинен підтримувати роботу за протоколом SSL з довжиною ключа 128 біт. Вам необхідно встановити останню версію інтернет-браузера, що використовується Вами. Змініть у разі необхідності налаштування браузера за зразком:

  • пу пункті меню «Властивості»/«Зміст»/«Автозаповнення» відключити режим автозаповнення імен користувачів і паролів у формах
  • у пункті меню «Властивості»/«Додатково»/«Безпека» вибрати «Не зберігати зашифровані сторінки на диск».

Я забув пароль. Що робити, якщо заблоковано вхід до Приват24?

Пройдіть за посиланням http://privat24.ua/ та натисніть «Забули пароль?»:
Крок 1. Введіть Ваш номер мобільного телефону, останні 4 цифри номера картки, адресу електронної пошти та новий пароль.
Крок 2. Введіть динамічний пароль, що надійшов на Ваш телефон і підтвердьте змінення пароля.

Як додати або видалити картку в обліковому записі Приват24?

У меню Всі послуги >> Картки >>Додати картку:
Крок 1. Введіть номер картки, натисніть «Надіслати».
Крок 2. Підтвердьте операцію паролем, що надійшов на Ваш мобільний телефон. Протягом 3 хвилин заявку буде опрацьовано, картку буде додано.

Як змінити свій пароль входу в Приват24?

У меню «Налаштування»/«Безпека»/«Зміна пароля входу»:
Крок 1. Введіть старий пароль і новий, на який хочете змінити попередній, натисніть «Продовжити».
Крок 2. Підтвердьте операцію паролем, що надійшов на Ваш мобільний телефон. Після виходу з Приват24 пароль буде змінено.

Я загубив телефон і не можу зайти в Приват24. Як змінити логін (номер телефону для входу в Приват24), якщо старий номер телефону неактивний?

Для змінення неактивного номера зверніться в чат «Допомога Онлайн» і повідомте оператору, що Вам необхідно змінити логін. Уточніть, що старий номер телефону неактивний.

Як змінити логін (номер телефону для входу в Приват24), якщо старий номер телефону активний?

У меню «Налаштування»/«Безпека»/«Зміна логіна»:
Крок 1. Введіть новий номер телефону.
Крок 2. Підтвердьте операцію паролем, що надійшов на новий номер телефону, і натисніть «Підтвердити».
Крок 3. Підтвердьте операцію ще раз паролем, що надійшов на старий номер телефону, і натисніть «Зберегти зміни».

Чи безпечно користуватися Wi-Fi у громадських місцях для роботи з Privat24?

Абсолютно! Додаток шифрує дані, що передаються в банк й отримуються від його серверів. Ваші рахунки та гроші на них завжди в безпеці.

Що якщо в мене крадуть телефон зі встановленим Privat24?

Навіть вкравши у Вас телефон, зловмисник не зможе вкрасти Ваші гроші – для входу в додаток буде потрібний пароль від Приват24. Якщо Ви нещодавно запускали додаток, під час закриття або в разі відсутності активності з Вашого боку він автоматично вийде з акаунта та знову запитає пароль.
Пам’ятайте: Вам обов’язково потрібно повідомити співробітникам ПриватБанку, що Ви загубили телефон! Зробити це можна, зателефонувавши на номер 3700. Оскільки Ваш номер використовується для проведення банківських операцій, ми тимчасово відключимо приймання команд від нього. Як тільки Ви відновите номер, повідомте про це в банк.

Як зареєструватися в додатку Privat24?

Ви можете зареєструватися на сайті www.privat24.ua або просто в додатку Privat24, натиснувши «Реєстрація» на головному екрані.

Чи можу я використовувати додаток Privat24, якщо мене не зареєстровано в Приват24?

Так! Ви можете за допомогою будь-якої банківської картки поповнити рахунок мобільного телефону, зазначивши номер самостійно або вибравши його з телефонної книги. Основні команди SMS-банкінгу також доступні до введення логіна та пароля. Ви можете ознайомитися з усіма функціями додатка, натиснувши «Демо» на екрані входу. Для керування своїми рахунками Вам потрібно зареєструватися.

Чи можна за допомогою додатка Privat24 зв’язатися зі співробітником банку?

Так! Зробити це Ви можете 4 такими способами:
- написавши в чат;
- написавши лист до банку;
- зателефонувавши в Skype;
- за допомогою звичайного телефонного дзвінка.
І все це в один клік!

Я продовжив строк дії картки. Чи повинен я знову підключати послугу?

Якщо в результаті перевипуску номер картки залишився без змін, нова реєстрація не потрібна.

У тексті SMS-запиту я можу використовувати тільки великі літери?

Регістр букв в SMS-командах не має значення.

Чи можу я здійснити переказ за допомогою SMS-банкінгу між картками в різній валюті?

Так, це можливо.

Яку максимальну суму я можу перевести між картками SMS-командою?

аксимальна сума переказу між картками – 15 000 грн за один день.

Де я можу знайти найближчий термінал самообслуговування?

Ви можете знайти найближчий термінал самообслуговування на карті https://privatbank.ua/map/

Що станеться, якщо під час поповнення я введу неправильний номер картки одержувача?

Якщо Ви зазначите існуючий номер картки, то її буде поповнено. Тому перевіряйте, будь ласка, правильність введення номера перед підтвердженням платежу.

Що станеться, якщо під час проведення операції я введу неправильний ПІН-код?

Якщо ПІН-код буде введено неправильно 5 разів підряд, картка буде вилучена банкоматом.

Де я можу знайти найближчий банкомат?

Ви можете знайти найближчий банкомат на карті https://privatbank.ua/map/

Послуга «Платежі за телефоном» доступна всім клієнтам автоматично?

Перед використанням послуги Вам потрібно буде заповнити у відділенні анкету ідентифікації клієнта. Якщо Ви новий клієнт і тільки відкриваєте рахунок у ПриватБанку – цю послугу буде підключено автоматично.

Дзвінки на номер 3700 безкоштовні?

Дзвінки на номер 3700 безкоштовні для номерів усіх мобільних операторів.

Які види платежів я можу здійснити за телефоном?

Зателефонувавши Ви можете здійснити переказ у гривні на рахунок у будь-якому українському банку.

Які реквізити мені потрібно надати для оформлення переказу на рахунок в іншому українському банку?

Повідомте операторові:
- номер Вашого рахунку;
- суму платежу;
- реквізити одержувача: номер рахунку, ЄДРПОУ, МФО, найменування;
- призначення платежу;
- номер мобільного телефону одержувача.

Навіщо потрібний номер телефону одержувача?

Номер телефону одержувача необов’язковий. Він необхідний у тому випадку, якщо Ви захочете надіслати одержувачеві SMS-повідомлення про проведений на його адресу платіж. Вартість цієї послуги – 0,4 грн.

Чи є обмеження за сумою платежів за телефоном?

Оформити платіж можна на будь-яку суму.

Як я можу бути впевненим, що співробітник банку все зробить правильно та не надішле платіж за неправильними реквізитами?

Пароль та інформація про платіж надходять тільки на Ваш мобільний телефон. У повідомленні буде зазначено реквізити та суму платежу, тому перед тим, як назвати операторові пароль, Ви зможете все перевірити.

Чи можу я отримати підтвердження платежу на папері?

Підтвердженням платежу служить його відображення у виписці. У разі необхідності Ви можете роздрукувати платіжне доручення у відділенні банку

Чи безпечно проводити платежі за телефоном?

Навіть якщо в клієнтську підтримку телефонує Ваша довірена особа, пароль та інформація щодо платежу надійдуть тільки на Ваш мобільний номер, внесений до бази банку. Якщо телефон у Вас вкрадуть, зловмисник не зможе скористатися Вашими грошима на банківському рахунку. Ми не розкриваємо всю технологію, але безпеку платежів гарантуємо.

Що робити, якщо я загублю свій мобільний телефон?

У разі втрати або крадіжки мобільного телефону необхідно невідкладно повідомити про це в банк. Послугу «Платежі за телефоном» для Вашого номера буде заблоковано.