Інформування про транзакції

Інформування про транзакції

Безкоштовно отримуйте інформування про надходження та списання грошей за вашою карткою!

Усі картки ПриватБанку відразу після активації автоматично та безкоштовно підключаються до послуги інформування про транзакції.

Тобто, коли за карткою буде відбуватися зарахування або списання, ви будете отримувати інформування від банку через обраний канал доставки.

Інформуємо вас, що з 01.07.2018 SMS-повідомлення про витрати та надходження за вашими картками будуть надходити тільки за операціями від 1 000 грн.

Щоб отримувати повідомлення про операції на будь-які суми, використовуйте мобільний додаток Privat24.

Для цього установіть його через кабінет керування комунікаціями як канал повідомлень про транзакції.

До якого виду інформування про транзакції автоматично підключається ваша картка

Тип карти Про надходження коштів на суму від 1000 грн (33 євро, 37 долари) Про рух коштів від 1000 грн (33 євро, 37 долари) Інформування про всі операції Автоматичне підключення після активації карти
Картка «Універсальна» - + - +
Картки класу Gold - + - +
Картка для виплат + - - +
Паливна картка - + - +
Корпоративна картка - + - +
Картка «Ключ до рахунку» - + - +
Елітні картки - - + +
Картка Юніора - - + +
Депозитная картка + - - +
* Змінити основний телефон для інформування можливо тільки за допомогою заміни вашого фінансового номера в банку.

Viberbot від ПриватБанку

Viberbot від ПриватБанку

Усі без винятку повідомлення про операції за всіма рахунками надходитимуть у Viberbot.

Також після додавання карти у Viberbot доступне проведення фінансових операцій.

Додаток Privat24 з месенджером

Додаток Privat24 з месенджером

Усі без винятку повідомлення про операції будуть надходити в месенджер Privat24. Якщо додаток неактивний, ми спробуємо надіслати повідомлення у Viber. Якщо доставка виявиться невдалою, надішлемо SMS.

E-mail

E-mail

Зручний спосіб, якщо ви отримуєте багато повідомлень від банку про надходження та витрати.

SMS

SMS

Інформування за допомогою SMS-повідомлень (інформування буде надходити в разі операцій від 1000 грн, 37 дол. США та 33 євро). Спроба відправки повідомлення спочатку буде у Viber, а якщо додаток неактивний або повідомлення доставити не вдалося, надішлемо SMS.

Змінити канал ви завжди можете через Приват24 (кабінет керування комунікаціями).

Платний канал ALLSMS

Платний канал ALLSMS

Усі без винятку повідомлення про операції за всіма рахунками надходитимуть у SMS.

Вартість послуги – 5 грн на місяць.

Період списання регулярного платежу – день підключення + 30 днів.

Як змінити канал отримання транзакційних повідомлень?

На який номер телефону надходять SMS

На який номер телефону надходять SMS

SMS-інформування автоматично підключається тільки до одного телефону, який ви зазначили в банку як ваш фінансовий номер для проведення банківських операцій.

Для власників всіх елітних карт (Platinum, World Black Edition, World Elite, Visa Infinite), в разі випуску додаткової картки, інформування про транзакції здійснюється на фінансовий телефон власника рахунку і фінансовий телефон власника додаткової картки.

Якщо ви ще не зареєстрували в банку свій фінансовий номер телефону або хочете його замінити, можете зробити це:

  • через банкомат ПриватБанку;
  • через термінал самообслуговування;
  • Приват24;
  • у відділенні, звернувшись до співробітника.

Поширенi питання

Чому мені надсилають повідомлення у Viber?

Ми йдемо в ногу із часом і піклуємося про зручність наших клієнтів. Месенджери активніше використовуються клієнтами. Тому ми вирішили перевести повідомлення про транзакції в канал Viber – найбільш популярний і безпечний.

Змінити канал ви завжди можете в меню «Керування комунікаціями» у веб-версії Приват24. А відключити отримання повідомлень у Viber можливо тільки в самому додатку Viber: зайдіть у діалог від відправника PrivatBank, у правому верхньому куті є символ «I», натисніть на нього та підтвердіть відключення діалогу. Подальші повідомлення про транзакції будуть надходити в обраний вами канал інформування.

Чому я отримав повідомлення у Viber, а знайомий – звичайне SMS?

Для вашої зручності надано можливість вибору каналу отримання транзакційних повідомлень. Інформування у Viber надходить у таких випадках:

  1. У вас встановлено канал інформування «через SMS». Спроба відправки повідомлення спочатку буде у Viber, а якщо повідомлення доставити не вдалося, буде надіслано SMS.
  2. У вас встановлено канал інформування «додаток Privat24». Повідомлення надходять у Viber, якщо мобільний додаток неактивний і повідомлення доставити не вдалося. Якщо і Viber не активовано на телефоні, то буде надіслано SMS.

Змінити канал ви завжди можете в меню «Керування комунікаціями» у веб-версії Приват24.

Повідомлення у Viber надходять за всіма транзакціями незалежно від суми операції?

Ні, повідомлення не надходять у разі переказу між своїми рахунками та в разі операцій до 1000 грн (без обмеження для VIP-клієнтів і юніорів).

В якому випадку мені може надійти інформаційне повідомлення про транзакції у Viber?

Якщо раніше ви не відписалися від повідомлень у самому Viber та при цьому у вас встановлено канал інформування:

  • «через SMS» (спочатку повідомлення буде надіслано у Viber, і тільки якщо повідомлення доставити не вдалося, ви отримаєте SMS);
  • «додаток Privat24» (якщо мобільний додаток неактивний, повідомлення буде надіслано у Viber).

Як дізнатися, який у мене канал інформування? Чи можна його змінити?

Ви можете самостійно перевірити та змінити канал отримання транзакційних повідомлень у меню «Керування комунікаціями» у веб-версії Приват24. Зверніть увагу! Відключити отримання повідомлень у Viber можливо тільки в самому додатку Viber: зайдіть у діалог від відправника PrivatBank, у правому верхньому куті є символ «I», натисніть на нього та підтвердіть відключення діалогу. Подальші повідомлення про транзакції будуть надходити в обраний вами канал інформування.