Повідомлення про рух коштів на карткових рахунках

Повідомлення про рух коштів на карткових рахунках

Клієнти отримують повідомлення від ПриватБанку через один із цих каналів:

  • Додаток Приват24
  • Telegram-бот
  • E-mail
  • SMS
  • Послуга «Всі SMS»

Як змінити канал інформування та скільки це коштує ↓

Вартість повідомлень: зарахування, зняття готівки, безготівкові розрахунки

Приват24, Telegram-бот, SMS E-mail
(за операціями від 1 000 грн)
Послуга
«Всі SMS» (усі операції)
Усі клієнти Безкоштовно 20 грн/міс.
Одержувачі пенсійних виплат Безкоштовно 20 грн/міс.
Premium-клієнти Безкоштовно

Без обмежень за сумами операцій

Послуга «Всі SMS»

Послуга «Всі SMS»

Цю послугу підключають, коли немає змоги користуватися смартфоном або є імовірність, що не буде Інтернету.

З послугою «Всі SMS» ви отримуєте SMS-повідомлення про всі карткові операції з грошима: зняття готівки, надходження, безготівкові розрахунки.

Вартість послуги – 20 грн на місяць (тариф підвищено з липня 2022 року).

Як підключити послугу ↓

1 Як змінити канал інформування?

Змінити канал інформування ви можете через мобільний додаток Приват24 або web-версію Приват24.

Зайдіть до меню «Налаштування».

Зайдіть до меню «Налаштування».

Відкрийте блок «Комунікації» в додатку або блок «Керування» у web-версії.

Відкрийте блок «Комунікації» в додатку або блок «Керування» у web-версії.

Зайдіть у «Зміна каналу інформування» в додатку або «Комунікації» у web-версії.

Зайдіть у «Зміна каналу інформування» в додатку або «Комунікації» у web-версії.

Виберіть канал інформування.

Виберіть канал інформування.

Також ви можете змінити канал інформування, зателефонувавши до клієнтської підтримки на номер 3700 чи звернувшись до чату «Допомога Онлайн» на сайті банку.

Усім клієнтам, окрім одержувачів пенсійних виплат, за замовчуванням встановлено інформування через Приват24.
Для отримувачів пенсійних виплат за замовчуванням встановлено канал SMS (за операціями від 1 000 грн).

Як змінити канал інформування?

Змінити канал інформування ви можете через мобільний додаток Приват24 або web-версію Приват24.

  1. Зайдіть до меню «Налаштування».
  2. Відкрийте блок «Комунікації» в додатку або блок «Керування» у web-версії.
  3. Зайдіть у «Зміна каналу інформування» в додатку або «Комунікації» у web-версії.
  4. Виберіть канал інформування.

Також ви можете змінити канал інформування, зателефонувавши до клієнтської підтримки на номер 3700 чи звернувшись до чату «Допомога Онлайн» на сайті банку.

Усім клієнтам, окрім одержувачів пенсійних виплат, за замовчуванням встановлено інформування через Приват24.
Для отримувачів пенсійних виплат за замовчуванням встановлено канал SMS (за операціями від 1 000 грн).
Зайдіть до меню «Налаштування». Відкрийте блок «Комунікації» в додатку або блок «Керування» у web-версії. Зайдіть у «Зміна каналу інформування» в додатку або «Комунікації» у web-версії. Виберіть канал інформування.

Як відмовитися від повідомлень

Як відмовитися від повідомлень

Відмовитися можна тільки від рекламних повідомлень: акції, продукти та послуги банку, партнерство тощо.

Щоб відмовитися від рекламних повідомлень, зателефонуйте до клієнтської підтримки на номер 3700 або зверніться до чату «Допомога Онлайн» на сайті банку чи в додатку Приват24.