Регулярні платежі

Регулярні платежі

Підключіть регулярний платіж будь-яким способом:

  • У Приват24 («Календар платежів»);
  • Через термінал самообслуговування;
  • У відділенні банку.

Економте час і гроші, доручіть співробітникам ПриватБанку здійснювати платежі за Вас!

Економте час і гроші, доручіть співробітникам ПриватБанку здійснювати платежі за Вас!

Тепер Вам не потрібно відвідувати банк для проведення платежів, що повторюються. Достатньо дати розпорядження банку, і щомісяця із Вашого рахунку або картки буде списуватися необхідна сума.

Як це працює

Як це працює

Ви зазначаєте ПриватБанку реквізити одержувача платежу, суму та періодичність списання коштів і назавжди забуваєте про черги до каси. Після цього банк буде у визначений Вами час регулярно перераховувати гроші з Вашої картки на рахунок підприємства – постачальника послуг (видеоінструкція).

Ви можете вибрати один з двох видів послуги «Регулярні платежі»:

  • Для погашення заборгованості за кредитом, поповнення мобільного телефону чи плати за Інтернет підходить регулярний платіж з фіксованою сумою. Ви самі визначаєте суму платежу, і вона не змінюється протягом усього часу, на який оформлено послугу.
  • Для оплати комунальних послуг ідеально підходить регулярний платіж за надісланими рахунками. У цьому випадку з Вашого рахунку списується конкретна сума, яку зазначив банку Ваш постачальник послуг.

Які додаткові переваги Ви одержуєте

Які додаткові переваги Ви одержуєте
  • Ви економите свій час. Тепер Вам не потрібно ходити до відділення, стояти в черзі, щоб оплатити послуги. За Вас усе робитимуть співробітники ПриватБанку!
  • Ви економите на комісії. Комісія за послугу «Регулярні платежі» менша, ніж у разі здійснення платежів через касу банку.
  • Так Ви нічого не забудете! Ви не ризикуєте бути відключеним від комунальних послуг, якщо забудете вчасно здійснити платіж. Вам лише потрібно підтримувати на своєму рахунку залишок коштів, достатній для погашення заборгованості.
  • Повідомлення про здійснений платіж. Після здійснення платежу на Ваш мобільний телефон надходить SMS-повідомлення.
  • Можливість одержати квитанцію. Замовити квитанцію про оплату Ви можете в будь-якому відділенні ПриватБанку або через Інтернет-банк (www.privat24.ua) - меню «Послуги» / «Сервіс квитанцій» / «Замовити квитанцію».

Тарифи

з картки «Універсальна»
з Картки для виплат
з Елітної картки
а також з миттєвих, особистих карток і поточних рахунків фіз. осіб
У рахунок власних коштів:
на картку «Універсальна»/«Універсальна Gold» Безкоштовно
на Картку для виплат 1%
(з них 0,5% стягується з одержувача за нецільове поповнення Картки для виплат)
Депозити Безкоштовно
Послуга накопичення «Скарбничка» 1%
окрім переказу коштів за правилами накопичення «Округлення витрати» та «Округлення залишку на картці наприкінці дня»
на рахунок юридичної особи (платіж по Україні) 0,5 %
на поповнення мобільного зв'язку 1 грн
на оплату комунальних послуг Безкоштовно
На картку Юніор Безкоштовно
Оплата кредитів Безкоштовно
(тільки в тому випадку, коли рахунок починається на 2909 * у всіх інших випадках комісія як при платежах по Україні)
Оплата податків Безкоштовно
(у разі закладу платежу за реквізитами комісія як при платежі по Україні)
У рахунок кредитних коштів:
на картку «Універсальна»/«Універсальна Gold» Така ж, як у разі зняття готівки через банкомати в рахунок кредитних коштів (4%)
на Картку для виплат 4,5%
(з них 0,5% стягується з одержувача за нецільове поповнення Картки для виплат)
на депозит, у тому числі «Скарбничка» Операцію може бути здійснено тільки за рахунок особистих коштів
на рахунок юридичної особи (платіж по Україні) 4%
на поповнення мобільного зв'язку 1 грн +1%
на оплату комунальних послуг Безкоштовно
На карту Юніор 4%
Оплата кредитів 3%
Оплата податків 3%
(у разі закладу платежу за реквізитами комісія як при платежі по Україні)
На картку «Універсальна»/«Універсальна Gold» Безкоштовно
На Картку для виплат 0,5%
(стягується з одержувача за нецільове поповнення Картки для виплат)
На депозит, у тому числі «Скарбничка» Безкоштовно
На рахунок у ПриватБанку (платіж по Україні) Безкоштовно
на поповнення мобільного зв'язку 1 грн
на оплату комунальних послуг Безкоштовно
На картку Юніор Безкоштовно
Оплата кредитів Безкоштовно
(тільки в тому випадку, коли рахунок починається на 2909 * у всіх інших випадках комісія як при платежах по Україні)
Оплата податків Безкоштовно
(у разі закладу платежу за реквізитами комісія як при платежі по Україні)
У рахунок власних коштів:
на картку «Універсальна»/«Універсальна Gold» Безкоштовно
на Картку для виплат 0,5%
(стягується з одержувача за нецільове поповнення Картки для виплат)
Депозити Безкоштовно
Послуга накопичення «Скарбничка» 1%
окрім переказу коштів за правилами накопичення «Округлення витрати» та «Округлення залишку на картці наприкінці дня»
на рахунок юридичної особи (платіж по Україні) Безкоштовно
на поповнення мобільного зв'язку 1 грн
на оплату комунальних послуг Безкоштовно
На картку Юніор Безкоштовно
У рахунок кредитних коштів:
на картку «Універсальна»/«Універсальна Gold» 2%
на Картку для виплат 2,5%
(з них 0,5% стягується з одержувача за нецільове поповнення Картки для виплат)
на депозит, у тому числі «Скарбничка» Операцію може бути здійснено тільки в рахунок особистих коштів
на рахунок юридичної особи (платіж по Україні) 2%
на поповнення мобільного зв'язку 1 грн +1%
на оплату комунальних послуг Безкоштовно
На карту Юніор 3%
Показати всi

Поширенi питання

Чому ПриватБанк пропонує мені зекономити на комісії? Хіба банку це вигідно?

Для банку набагато важливіше, наскільки клієнт залишився задоволений тим, як його обслужили, ніж те, який прибуток він приніс банку. До того ж «Регулярні платежі» допомагають банку «розвантажити» каси у відділеннях – це вигідно як банку, так і клієнтам!

Як я дізнаюся, що платіж проведено?

Після здійснення платежу на Ваш мобільний телефон надходить SMS-повідомлення. За необхідності Ви можете замовити квитанцію про оплату.

Наскільки легко відключити регулярний платіж?

Відключити свою картку від послуги «Регулярні платежі» Ви можете у відділенні банку, у Приват24 через меню «Календар», за допомогою SMS* на номер 7660 із командою REGOFF або зателефонувавши до ПриватБанку на номер 3700. * Вартість SMS – згідно з тарифами Вашого мобільного оператора

Що станеться, якщо на момент проведення регулярного платежу на картці клієнта буде недостатньо коштів?

Якщо в день списання регулярного платежу на картці недостатньо коштів, перевищено cash-ліміт і т.д., друга спроба списання проходить через три дні. Якщо і ця спроба неуспішна, то через 5 днів проходить третя спроба списання.

Що робити, якщо мені знадобиться квитанція про платіж?

Квитанцію про оплату можна отримати:

  • у Приват24 (меню «Усі послуги» → «Послуги» → «Сервіс квитанцій (Замовити квитанцію)»);
  • встановити відправлення квитанцій на e-mail (під час створення платежу або редагувати діючий);
  • через ТСО.
Увага! Квитанції доступні не раніше ніж через 5 днів після успішної оплати.

Хто може бути одержувачем регулярного платежу?

Одержувачами регулярного платежу можуть бути будь-які фізичні чи юридичні особи незалежно від того, у якому банку відкрито їх рахунок або картку.

Чи існують мінімальна та максимальна суми регулярного платежу?

Послугу «Регулярні платежі» може бути оформлено на суму від 1 до 20 000 грн.

Що робити, якщо організація, на адресу якої оформлено регулярний платіж за надісланим рахунком, спише більше, ніж я їм винен?

Оформлюючи послугу «Регулярні платежі» за надісланим рахунком, Ви можете зазначити максимальну суму, яку зможе списати організація-одержувач. Якщо сума запиту буде більшою, ніж та, яку Ви зазначили, платіж не буде здійснено. Оскаржити суму запиту Ви зможете, звернувшись до організації, на адресу якої оформлено Ваш платіж.