Поповнення мобільного
Проведення операції:
Миттєво
ПриватБанк пропонує своїм клієнтам прості та зручні способи поповнити рахунок мобільного телефону. Для всіх операторів України. З наступною комісією:
Миттєво
ПриватБанк пропонує своїм клієнтам прості та зручні способи поповнити рахунок мобільного телефону. Для всіх операторів України. З наступною комісією:
Канал | Сума, грн | Комісія, грн |
---|---|---|
Банкомат | 0,01–100,00 | 3,00 |
100,01 і більше | 5,00 | |
Приват24 (в тому числі мобільний додаток) | 0,01–100,00 | 2,00 |
100,01 і більше | 4,00 | |
Термінал самообслуговування | 0,01–100,00 | 3,00 |
100,01 і більше | 5,00 | |
За телефоном «3700» | 5,00 і більше | 3,00 |
SMS-банкiнг | 0,01–50,00 | 1,00 |
50,01–100,00 | 2,00 | |
100,01–150,00 | 3,00 | |
150,01–200,00 | 4,00 | |
200,01 і більше | 5,00 |
Приват24
Приват24
Приват24 (Android и iOS)
Приват24 (Android и iOS)
Додаток Privat24 під Android
SMS-банкінг
SMS-банкінг
Додаток «SMS-банкінг» (Android)
Зі свого фінансового номера надішліть SMS на номер 10060 із текстом PAYxxx+ХХХХ, де:
- ххх – сума поповнення;
- ХХХХ – останні 4 цифри номера картки, з якої Ви хочете поповнити рахунок.
Приклад:
Якщо Ви хочете поповнити свій номер телефону з картки 1111 2222 3333 4444 на 89 грн, то Вам необхідно надіслати SMS із текстом:
PAY89+4444
Зверніть увагу! Команди надсилаються без пробілів. Символ «+» потрібно набирати.
* Стоимость SMS – согласно тарифам Вашего мобильного оператора.
Поповнення будь-якого мобільного телефону
Зі свого фінансового номера надішліть SMS на номер 10060 із текстом PAYxxx+ХХХХ+YYYYYYYYYY, де:
- ххх – сума поповнення;
- ХХХХ – останні 4 цифри номера картки, з якої Ви хочете поповнити рахунок;
- YYYYYYYYYY – 10-значний номер телефону, який Ви поповнюєте.
Приклад:
Якщо Ви хочете поповнити мобільний (066) 99 99 777 з картки 1111 2222 3333 4444 на 42 грн, то Вам необхідно надіслати SMS із текстом:
PAY42+4444+0669999777
Зверніть увагу! Команди надсилаються без пробілів. Символ «+» потрібно набирати.
* Вартість SMS - згідно з тарифами Вашого мобільного оператора.
ДетальнішеТермінал самообслуговування
Термінал самообслуговування
Банкомат
Банкомат
Які вимоги до програмного забезпечення для роботи в Інтернет-банку Приват24?
Я забув пароль. Що робити, якщо заблоковано вхід до Приват24?
Як додати або видалити картку в обліковому записі Приват24?
Як змінити свій пароль входу в Приват24?
У меню «Налаштування»/«Безпека»/«Зміна пароля входу»:
Крок 1. Введіть старий пароль і новий, на який хочете змінити попередній, натисніть «Продовжити».
Крок 2. Підтвердьте операцію паролем, що надійшов на Ваш мобільний телефон. Після виходу з Приват24 пароль буде змінено.
Я загубив телефон і не можу зайти в Приват24. Як змінити логін (номер телефону для входу в Приват24), якщо старий номер телефону неактивний?
Як змінити логін (номер телефону для входу в Приват24), якщо старий номер телефону активний?
Чи безпечно користуватися Wi-Fi у громадських місцях для роботи з Privat24?
Що якщо в мене крадуть телефон зі встановленим Privat24?
Як зареєструватися в додатку Privat24?
Чи можу я використовувати додаток Privat24, якщо мене не зареєстровано в Приват24?
Чи можна за допомогою додатка Privat24 зв’язатися зі співробітником банку?
Я продовжив строк дії картки. Чи повинен я знову підключати послугу?
У тексті SMS-запиту я можу використовувати тільки великі літери?
Чи можу я здійснити переказ за допомогою SMS-банкінгу між картками в різній валюті?
Яку максимальну суму я можу перевести між картками SMS-командою?
Де я можу знайти найближчий термінал самообслуговування?
Що станеться, якщо під час поповнення я введу неправильний номер картки одержувача?
Що станеться, якщо під час проведення операції я введу неправильний ПІН-код?
Де я можу знайти найближчий банкомат?
Послуга «Платежі за телефоном» доступна всім клієнтам автоматично?
Дзвінки на номер 3700 безкоштовні?
Які види платежів я можу здійснити за телефоном?
Які реквізити мені потрібно надати для оформлення переказу на рахунок в іншому українському банку?
Навіщо потрібний номер телефону одержувача?
Чи є обмеження за сумою платежів за телефоном?
Як я можу бути впевненим, що співробітник банку все зробить правильно та не надішле платіж за неправильними реквізитами?
Чи можу я отримати підтвердження платежу на папері?
Чи безпечно проводити платежі за телефоном?
Що робити, якщо я загублю свій мобільний телефон?