Поповнення мобільного

Проведення операції:

Миттєво

ПриватБанк пропонує своїм клієнтам прості та зручні способи поповнити рахунок мобільного телефону. Для всіх операторів України. З наступного комісією:

Тарифи

Банкомат від 1 до 5 грн.
Приват24 (в тому числі мобільний додаток) від 1 до 5 грн.
Термінал самообслуговування від 0 до 7 грн.
За телефоном «3700» 3 грн.
SMS-банкiнг від 1 до 5 грн.
Додаткова комісія 1% за умови використання кредитних коштів та оплати з карток інших банків

Ваші додаткові можливості

Приват24

Приват24

Інтернет-банк Приват24


  • Крок 1. Виберіть у головному меню пункт «Поповнити» із зображенням мобільного або у вкладці «Усі послуги» пункт меню «Послуги зв’язку»/«Поповнення телефону».
  • Крок 2. Введіть номер телефону, що поповнюється, суму поповнення та виберіть картку, з якої Ви хочете здійснити поповнення та натисніть «Поповнити».
  • Зверніть увагу! На цьому етапі Ви можете зробити платіж регулярним, просто поставивши позначку у відповідне віконце.
  • Крок 3. Введіть одноразовий SMS-пароль, щоб підтвердити платіж. Платіж проведено! Ви можете перевірити його стан у меню «Послуги зв’язку»/«Архів».
Дізнатися більше про можливості Приват24

Приват24 (Android и iOS)

Приват24 (Android и iOS)

Приват24 (Android)

Додаток Privat24 під Android


  • Крок 1. Виберіть у головному меню пункт «Поповнення»/«Мобільний» або у вкладці «Послуги»/«Поповнення»/«Мобільний».
  • Крок 2. Виберіть у телефонній книжці або введіть вручну номер телефону, що збираєтеся поповнити, введіть суму поповнення та виберіть картку, з якої збираєтесь переказати поповнення. Натисніть «Поповнити телефон».
  • Крок 3. Підтвердьте платіж введенням Вашого статичного пароля. Переказ надіслано на опрацювання!
  • Зверніть увагу! Якщо Ви поповнюєте фінансовий номер, то вводити статичний пароль не обов’язково.
Дізнатися більше про можливості мобільного додатка Приват24

SMS-банкінг

SMS-банкінг

SMS-банкінг

Додаток «SMS-банкінг» (Android)


Зі свого фінансового номера надішліть SMS на номер 10060 із текстом PAYxxx+ХХХХ, де:
- ххх – сума поповнення;
- ХХХХ – останні 4 цифри номера картки, з якої Ви хочете поповнити рахунок.

Приклад:
Якщо Ви хочете поповнити свій номер телефону з картки 1111 2222 3333 4444 на 89 грн, то Вам необхідно надіслати SMS із текстом:
PAY89+4444

Зверніть увагу! Команди надсилаються без пробілів. Символ «+» потрібно набирати.

* Стоимость SMS – согласно тарифам Вашего мобильного оператора.

Поповнення будь-якого мобільного телефону

Зі свого фінансового номера надішліть SMS на номер 10060 із текстом PAYxxx+ХХХХ+YYYYYYYYYY, де:
- ххх – сума поповнення;
- ХХХХ – останні 4 цифри номера картки, з якої Ви хочете поповнити рахунок;
- YYYYYYYYYY – 10-значний номер телефону, який Ви поповнюєте.

Приклад:
Якщо Ви хочете поповнити мобільний (066) 99 99 777 з картки 1111 2222 3333 4444 на 42 грн, то Вам необхідно надіслати SMS із текстом:
PAY42+4444+0669999777

Зверніть увагу! Команди надсилаються без пробілів. Символ «+» потрібно набирати.

* Вартість SMS - згідно з тарифами Вашого мобільного оператора.

ізнатися більше про можливості SMS-банкінгу

Термінал самообслуговування

Термінал самообслуговування

Термінал самообслуговування


  • Крок 1. Виберіть у головному меню пункт «Поповнити мобільний».
  • Крок 2. У наступному вікні виберіть оператора.
  • Крок 3. Введіть номер телефону, який Ви хочете поповнити, і натисніть «Продовжити».
  • Крок 4. Виберіть форму поповнення: готівкою або карткою.
  • Крок 5. Введіть необхідну суму в купюроприймач або, якщо вибрали поповнення з картки, введіть суму поповнення та підтвердьте введенням ПІН-коду. Переказ здійснено.
Дізнатися більше про можливості терміналів самообслуговування

Банкомат

Банкомат

Банкомат


  • Крок 1. У головному меню виберіть пункт «Послуги зв’язку».
  • Крок 2. У наступному вікні виберіть пункт «Поповнити телефон».
  • Крок 3. Введіть номер мобільного, який поповнюєте. Натисніть «Правильно».
  • Крок 4. Введіть суму платежу. Натисніть «Правильно».
  • Крок 5. У наступному вікні перевірте правильність даних, які Ви ввели, і підтвердьте поповнення, натиснувши «Продовжити». Поповнення здійснено!
Дізнатися більше про можливості банкоматів

Поширені запитання

Які вимоги до програмного забезпечення для роботи в Інтернет-банку Приват24?

Браузер клієнта повинен підтримувати роботу за протоколом SSL з довжиною ключа 128 біт. Вам необхідно встановити останню версію інтернет-браузера, що використовується Вами. Змініть у разі необхідності налаштування браузера за зразком:

  • пу пункті меню «Властивості»/«Зміст»/«Автозаповнення» відключити режим автозаповнення імен користувачів і паролів у формах
  • у пункті меню «Властивості»/«Додатково»/«Безпека» вибрати «Не зберігати зашифровані сторінки на диск».

Я забув пароль. Що робити, якщо заблоковано вхід до Приват24?

Пройдіть за посиланням http://privat24.ua/ та натисніть «Забули пароль?»:
Крок 1. Введіть Ваш номер мобільного телефону, останні 4 цифри номера картки, адресу електронної пошти та новий пароль.
Крок 2. Введіть динамічний пароль, що надійшов на Ваш телефон і підтвердьте змінення пароля.

Як додати або видалити картку в обліковому записі Приват24?

У меню Всі послуги >> Картки >>Додати картку:
Крок 1. Введіть номер картки, натисніть «Надіслати».
Крок 2. Підтвердьте операцію паролем, що надійшов на Ваш мобільний телефон. Протягом 3 хвилин заявку буде опрацьовано, картку буде додано.

Як змінити свій пароль входу в Приват24?

У меню «Налаштування»/«Безпека»/«Зміна пароля входу»:
Крок 1. Введіть старий пароль і новий, на який хочете змінити попередній, натисніть «Продовжити».
Крок 2. Підтвердьте операцію паролем, що надійшов на Ваш мобільний телефон. Після виходу з Приват24 пароль буде змінено.

Я загубив телефон і не можу зайти в Приват24. Як змінити логін (номер телефону для входу в Приват24), якщо старий номер телефону неактивний?

Для змінення неактивного номера зверніться в чат «Допомога Онлайн» і повідомте оператору, що Вам необхідно змінити логін. Уточніть, що старий номер телефону неактивний.

Як змінити логін (номер телефону для входу в Приват24), якщо старий номер телефону активний?

У меню «Налаштування»/«Безпека»/«Зміна логіна»:
Крок 1. Введіть новий номер телефону.
Крок 2. Підтвердьте операцію паролем, що надійшов на новий номер телефону, і натисніть «Підтвердити».
Крок 3. Підтвердьте операцію ще раз паролем, що надійшов на старий номер телефону, і натисніть «Зберегти зміни».

Чи безпечно користуватися Wi-Fi у громадських місцях для роботи з Privat24?

Абсолютно! Додаток шифрує дані, що передаються в банк й отримуються від його серверів. Ваші рахунки та гроші на них завжди в безпеці.

Що якщо в мене крадуть телефон зі встановленим Privat24?

Навіть вкравши у Вас телефон, зловмисник не зможе вкрасти Ваші гроші – для входу в додаток буде потрібний пароль від Приват24. Якщо Ви нещодавно запускали додаток, під час закриття або в разі відсутності активності з Вашого боку він автоматично вийде з акаунта та знову запитає пароль.
Пам’ятайте: Вам обов’язково потрібно повідомити співробітникам ПриватБанку, що Ви загубили телефон! Зробити це можна, зателефонувавши на номер 3700. Оскільки Ваш номер використовується для проведення банківських операцій, ми тимчасово відключимо приймання команд від нього. Як тільки Ви відновите номер, повідомте про це в банк.

Як зареєструватися в додатку Privat24?

Ви можете зареєструватися на сайті www.privat24.ua або просто в додатку Privat24, натиснувши «Реєстрація» на головному екрані.

Чи можу я використовувати додаток Privat24, якщо мене не зареєстровано в Приват24?

Так! Ви можете за допомогою будь-якої банківської картки поповнити рахунок мобільного телефону, зазначивши номер самостійно або вибравши його з телефонної книги. Основні команди SMS-банкінгу також доступні до введення логіна та пароля. Ви можете ознайомитися з усіма функціями додатка, натиснувши «Демо» на екрані входу. Для керування своїми рахунками Вам потрібно зареєструватися.

Чи можна за допомогою додатка Privat24 зв’язатися зі співробітником банку?

Так! Зробити це Ви можете 4 такими способами:
- написавши в чат;
- написавши лист до банку;
- зателефонувавши в Skype;
- за допомогою звичайного телефонного дзвінка.
І все це в один клік!

Я продовжив строк дії картки. Чи повинен я знову підключати послугу?

Якщо в результаті перевипуску номер картки залишився без змін, нова реєстрація не потрібна.

У тексті SMS-запиту я можу використовувати тільки великі літери?

Регістр букв в SMS-командах не має значення.

Чи можу я здійснити переказ за допомогою SMS-банкінгу між картками в різній валюті?

Так, це можливо.

Яку максимальну суму я можу перевести між картками SMS-командою?

аксимальна сума переказу між картками – 15 000 грн за один день.

Де я можу знайти найближчий термінал самообслуговування?

Ви можете знайти найближчий термінал самообслуговування на карті https://privatbank.ua/map/

Що станеться, якщо під час поповнення я введу неправильний номер картки одержувача?

Якщо Ви зазначите існуючий номер картки, то її буде поповнено. Тому перевіряйте, будь ласка, правильність введення номера перед підтвердженням платежу.

Що станеться, якщо під час проведення операції я введу неправильний ПІН-код?

Якщо ПІН-код буде введено неправильно 5 разів підряд, картка буде вилучена банкоматом.

Де я можу знайти найближчий банкомат?

Ви можете знайти найближчий банкомат на карті https://privatbank.ua/map/

Послуга «Платежі за телефоном» доступна всім клієнтам автоматично?

Перед використанням послуги Вам потрібно буде заповнити у відділенні анкету ідентифікації клієнта. Якщо Ви новий клієнт і тільки відкриваєте рахунок у ПриватБанку – цю послугу буде підключено автоматично.

Дзвінки на номер 3700 безкоштовні?

Дзвінки на номер 3700 безкоштовні для номерів усіх мобільних операторів.

Які види платежів я можу здійснити за телефоном?

Зателефонувавши Ви можете здійснити переказ у гривні на рахунок у будь-якому українському банку.

Які реквізити мені потрібно надати для оформлення переказу на рахунок в іншому українському банку?

Повідомте операторові:
- номер Вашого рахунку;
- суму платежу;
- реквізити одержувача: номер рахунку, ЄДРПОУ, МФО, найменування;
- призначення платежу;
- номер мобільного телефону одержувача.

Навіщо потрібний номер телефону одержувача?

Номер телефону одержувача необов’язковий. Він необхідний у тому випадку, якщо Ви захочете надіслати одержувачеві SMS-повідомлення про проведений на його адресу платіж. Вартість цієї послуги – 0,4 грн.

Чи є обмеження за сумою платежів за телефоном?

Оформити платіж можна на будь-яку суму.

Як я можу бути впевненим, що співробітник банку все зробить правильно та не надішле платіж за неправильними реквізитами?

Пароль та інформація про платіж надходять тільки на Ваш мобільний телефон. У повідомленні буде зазначено реквізити та суму платежу, тому перед тим, як назвати операторові пароль, Ви зможете все перевірити.

Чи можу я отримати підтвердження платежу на папері?

Підтвердженням платежу служить його відображення у виписці. У разі необхідності Ви можете роздрукувати платіжне доручення у відділенні банку

Чи безпечно проводити платежі за телефоном?

Навіть якщо в клієнтську підтримку телефонує Ваша довірена особа, пароль та інформація щодо платежу надійдуть тільки на Ваш мобільний номер, внесений до бази банку. Якщо телефон у Вас вкрадуть, зловмисник не зможе скористатися Вашими грошима на банківському рахунку. Ми не розкриваємо всю технологію, але безпеку платежів гарантуємо.

Що робити, якщо я загублю свій мобільний телефон?

У разі втрати або крадіжки мобільного телефону необхідно невідкладно повідомити про це в банк. Послугу «Платежі за телефоном» для Вашого номера буде заблоковано.