Програма «Національний кешбек»

ПриватБанк підтримує програму «Національний кешбек». Реєструйте магазин, щоб ваші покупці могли отримати 10% кешбеку за купівлі українських товарів.

Про програму

Програма «Національний кешбек» – це державна програма підтримки громадян від Президента України.

 

За купівлю українських товарів споживачі будуть отримувати 10% компенсації їхньої вартості, яку зможуть витратити на різні послуги. Це сприятиме популяризації місцевих виробників.

 

Реєструйте магазин у програмі: збільшуйте продажі та підтримуйте розвиток економіки.

Хто з торговців може стати учасником програми

  • Підприємства, які знаходяться на загальній системі оподаткування.
  • Підприємства, які використовують у своїй роботі РРО/ПРРО зі щоденним поданням звітів до ДПС України, а також мають у продажу товари вітчизняного виробника з відповідним кодом товару, який відображено у фіскальному чеку*.
  • Підприємства, які використовують для розрахунків POS-термінал або інтернет-еквайринг (наприклад, LiqPay від ПриватБанку).

* За виключенням підакцизних товарів.

 

Більш детально умови участі в програмі викладено на порталі Дія .

Як зареєструватися в програмі

Для участі в проєкті торговці подають заяву про приєднання до Переліку українських продавців в електронній формі через портал Дія .

Яка інформація потрібна для реєстрації продавця

  • Прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) фізичної особи – підприємця/керівника юридичної особи.
  • Найменування юридичної особи.
  • Реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичної особи – підприємця).
  • Ідентифікаційний код юридичної особи згідно з Єдиним державним реєстром підприємств і організацій України.
  • Фіскальний номер каси разом із Merchant ID + Terminal ID банківського термінала, підключеного до цієї каси (інформація, яку надає банк).
  • Юридична адреса суб’єкта господарювання.
  • Перелік зареєстрованих (фактичних) адрес провадження господарської діяльності, здійснення продажу товарів.
  • Відомості про згоду з умовами експериментального проєкту.

Формування заяви закінчується накладанням електронного підпису (КЕП).

Що таке Merchant ID + Terminal ID банківського термінала

Це ідентифікатори торгової точки і термінала, який встановлено в цій точці продажу або ідентифікатори віртуального термінала вашого інтернет-магазину в LiqPay, а саме:

 

  • Merchant ID = ідентифікатор ритейлера (приклад: VIKNASTAR).
  • Terminal ID = мерчант термінала (приклад: S1K10HT7, для LiqPay: I0110IGP).

Для торговців, які мають декілька терміналів, дані для реєстрації потрібно подавати саме у зв’язці ритейлер + термінал цього ритейлера.

Де отримати дані про Merchant ID Terminal ID

Дані про Merchant ID та Terminal ID можна отримати:

 

  1. Для наземних магазинів:
    • в особистому кабінеті еквайрингу в «Приват24 для бізнесу»;
    • в TelegramBot або Helper.
  2. Для інтернет-торговців: звернувшись у чат «Допомога Онлайн» на сайті LiqPay.

Де отримати фіскальний номер каси (РРО/ПРРО)

  • Якщо використовуєте сервіс фіскалізації від ПриватБанку: кабінет «Каса – ПРРО – Фіскальний номер».
  • Якщо використовуєте сервіс фіскалізації від іншого надавача: інформацію слід уточнити в постачальника або в особистому кабінеті платника ДПС.

Що робити, якщо торговцю не вдається зареєструватися в програмі

З питань реєстрації в програмі «Національний кешбек» потрібно звернутися до порталу Дія.

З питань отримання інформації щодо термінала потрібно звернутися:

  • у чат «Допомога Онлайн»;
  • на номер 0800 500 030.