Ми використовуємо cookie-файли для роботи сайту та оптимізації послуг. Вибираючи опцію «Погодитися», ви даєте згоду на опрацювання персональних даних, які можуть бути отримані з cookie-файлів. Також ви можете перейти до
Ми використовуємо cookie-файли для роботи сайту та оптимізації послуг. Вибираючи опцію «Погодитися», ви даєте згоду на опрацювання персональних даних, які можуть бути отримані з cookie-файлів. Також ви можете перейти до
Налаштування cookie
Необхідні файли cookie забезпечують основні функціональні можливості, наприклад вони роблять наш сайт безпечним, доступним, а головне, постійно працюючим. Ми не можемо вимкнути ці файли, адже без них не буде працювати наш сайт. Проте ви можете самостійно їх вимкнути, змінивши налаштування свого браузера, але це може вплинути на функціонування сайту.
Аналітичні файли cookie
Ці файли cookie дозволяють нам підраховувати відвідування та джерела трафіку. Так ми можемо вимірювати та покращувати ефективність роботи нашого сайту. Вони допомагають нам знати, які сторінки є найменш популярними, та бачити, як відвідувачі рухаються по сайту. Інформація, яку збирають ці файли cookie, часто є агрегованою, а отже, анонімною.
Рекламні файли cookie
Ці файли cookie можуть бути встановлені через наш сайт нашими рекламними партнерами. Вони можуть бути використані для створення профілю ваших інтересів та показу ваших рекламних оголошень на інших сайтах. Вони не зберігають безпосередньо персональну інформацію, але засновані на унікальній ідентифікації вашого браузера та інтернет-пристрою. Якщо ви не дозволите ці файли cookie, реклама, що демонструється вам, буде менш релевантною.
Як приймати платежі, коли немає світла?
Відсутність світла – це не привід закривати магазин або переходити на готівку!
Ось лайфхаки, як приймати безготівкову оплату, коли немає світла:
Перетворюємо смартфон на ОС Android 8.0 і вище з NFC-модулем або iOS 16.4 та вище на повноцінний POS-термінал
Завантажте додаток «Термінал» на смартфон з операційною системою iOS або Android
Зареєструйте особистий кабінет. Це займе всього 10 хвилин. Жодних паперових договорів і відвідування відділень.
Готово! Приймайте платежі з карток будь-яких банків.
Формуйте QR-код у своєму смартфоні, знаючи тільки мерчант термінала, і безперебійно приймайте безготівкову оплату.
Зайдіть у Telegram-бот @privatBank_acquiring_bot → натисніть «QR для сплати» → введіть мерчант термінала* → приймайте платежі навіть без електроенергії.
Ви можете роздрукувати QR-код на термопапері з POS-термінала**. Зробіть це заздалегідь. Для цього натисніть на терміналі жовту кнопку й виберіть «На чек».
Як оплатити товар або послугу за допомогою QR-коду?
Відкрийте на телефоні додаток Приват24.
Відскануйте QR-код у продавця.
В отриманій формі введіть суму товару та підтвердьте оплату.
* Мерчант можна подивитися на будь-якому чеку POS-термінала (починається на S, наприклад S1240RWZ). ** Роздрукувати на чек можна тільки на терміналах моделей Ingenico та Verifone.
Кредитуйте, як і раніше – використовуйте інвойс в «Оплату частинами»
Потрібен лише заряд на смартфоні й мобільний Інтернет.
Як створити інвойс
Якщо ви вже зареєстровані в особистому кабінеті сервісу «Інтернет Оплата частинами», скористайтеся Telegram-ботом для швидкого виставлення рахунка або авторизуйтеся в особистому кабінеті й скористайтеся вкладкою Invoice.
Якщо ви ще не зареєстровані, пройдіть покрокову реєстрацію в Telegram-боті та одразу виставляйте рахунки.
Або авторизуйтеся в особистому кабінеті, заповніть дані свого магазину, перейдіть до вкладки Invoice і створіть рахунок на оплату покупки.
Надішліть створений інвойс покупцеві будь-яким зручним способом (месенджер чи застосунок Приват24).
Продавайте в кредит навіть за нестандартних умов. Допомагаємо зберегти клієнтів і підтримати роботу бізнесу.
Що робити, якщо немає зв'язку POS-термінала з мобільним оператором
Під час відключення електропостачання деякі базові станції мобільних операторів та інтернет-провайдерів також не мають живлення. Це впливає на якість зв’язку незалежно від того, підключений POS-термінал до резервного живлення чи має батарею.Після відновлення електропостачання станціям потрібен певний час на відновлення стабільного сигналу. Рекомендуємо приблизно раз на пів години перезавантажувати термінал до відновлення зв’язку. Для роботи через ETH/WiFi під час відключень світла потрібно, щоб провайдер клієнта теж мав змогу працювати без світла.
Перезавантажити POS-термінал, якщо зв’язок відновився
Моделі терміналів
Ingenico DESK 3200, DESK 2600, ICT220, ICT250, MOVE2500, Verifone Vх520 За допомогою одночасного натискання на декілька секунд жовтої кнопки та кнопки з крапкою (під дев'яткою) до відключення екрана термінала або через кнопку живлення.
PAX S800 За допомогою натискання на декілька секунд червоної кнопки для вимкнення термінала або через кнопку живлення. Після чого знову потрібно затиснути червону кнопку, щоб увімкнути термінал.
PAX A930 br За допомогою затискання кнопки живлення зверху справа. На екрані термінала з’явиться меню, в якому потрібно вибрати пункт «Перезавантаження».
Підключитися до іншого каналу зв'язку Wi-Fi POS-термінала PAX A930
Якщо стався збій мережі мобільного оператора, ви можете скористатися іншими можливими каналами звʼязку.
Підключити до мережі Wi-Fi
На головному екрані термінала опустіть шторку вниз, натисніть на значок Wi-Fi та зачекайте кілька секунд, поки відкриються налаштування Wi-Fi з доступними мережами.
Виберіть свою мережу Wi-Fi та введіть від неї пароль.
Деталі підключення
Шторка не опускається, термінал уже підключався до мережі Wi-Fi Потрібно перезавантажити термінал. Натисніть кнопку увімк./вимк. та тримайте, поки термінал не вимкнеться. Під час завантаження на декілька секунд з’явиться робочий стіл. У цей момент вам потрібно опустити шторку зверху вниз 3 рази. Далі натисніть на іконку Wi-Fi та перевірте роботу.
Шторка не опускається, термінал підключається до мережі Wi-Fi вперше Натисніть і утримуйте перекреслену іконку Wi-Fi. У правому верхньому куті переведіть тумблер у положення вкл. та підключіться до своєї мережі. Точка доступу має обов’язково бути з паролем.
Іконка мережі Wi-Fi не перекреслена, але нічого не працює Спробуйте перепідключити Wi-Fi: натисніть на іконку мережі або налаштувань та відключіть мережу, натиснувши на тумблер. За декілька секунд підключіться до мережі знову.
SIM-картка Vodafone працює на всіх POS-терміналах. Головний критерій – наявність інтернет-трафіку та активованість перед використанням.
SIM-картка Lifecell працює лише на терміналах моделі Verifone та PAX. Перед тим, як встановити її в POS-термінал, обов'язково приберіть ПІН-код із SIM-картки. Активуйте її перед використанням та підключіть інтернет-трафік.
Не всі оператори мобільного зв’язку підійдуть для використання, лише ті, які зазначено вище.
Моделі POS-терміналів, сумісні з Ethernet-мережею:
PAX A930 CL Dock Stationary;
DESK3200;
iCT220 GPRS CL;
iCT250 GPRS CL;
Verifone vx520.
Важливо! POS-термінали на ОС Android PAX А930 можуть працювати за допомогою Wi-Fi.Якщо ви бажаєте підключити POS-термінал до власної Ethernet-мережі (наприклад, Starlink), зверніться на гарячу лінію: 0 800 500 030.