Користування депозитами в період воєнного стану

Користування депозитами в період воєнного стану

Дострокове розірвання, отримання третьою особою тощо.

Поширенi питання

Як відкрити депозит?

Депозит можна відкрити за стандартними умовами в будь-якому відділенні ПриватБанку, яке працює, або скористатись одним із дистанційних каналів:

  • Приват24 (web-версія);
  • мобільний додаток «Приват24»;
  • мобільний додаток «Мої вклади».

Кошти на вклад ви можете внести:

  • готівкою у відділенні чи терміналі самообслуговування ПриватБанку;
  • переказом з картки ПриватБанку (окрім кредитних коштів).

Як можна закрити депозит?

Закрити депозит можна в будь-якому відділенні ПриватБанку, яке працює, або скористатись одним із дистанційних каналів:

  • Приват24 (web-версія);
  • мобільний додаток «Приват24»;
  • мобільний додаток «Мої вклади».

Виплата вкладу проводиться готівкою у відділенні або на власну картку клієнта у ПриватБанку.

Для виплати зі «Скарбнички» можна скористатися мобільним додатком «Скарбничка». При цьому виплата можлива тільки на власну картку клієнта в ПриватБанку.

Закриття депозитів відбувається на основі прийнятих умов вкладу.

Як можна достроково розірвати вклад?

Ви можете розірвати депозит достроково, якщо така можливість передбачена умовами вкладу.

Для цього можна звернутись у будь-яке відділення ПриватБанку, яке працює, або скористатись одним із дистанційних каналів:

  • Приват24 (web-версія);
  • мобільний додаток «Приват24»;
  • мобільний додаток «Мої вклади».

Виплата вкладу проводиться готівкою у відділенні або на власну картку клієнта в ПриватБанку.

Для виплати зі «Скарбнички» можна скористатися мобільним додатком «Скарбничка». При цьому виплата можлива тільки на власну картку клієнта в ПриватБанку.

Чи може третя особа отримати вклад замість клієнта?

Так. За умови, що ця особа має довіреність від власника депозитного рахунку та відповідні повноваження на здійснення операцій за вкладом. Довіреність може бути оформлено у відділенні ПриватБанку або в нотаріуса. Операції за вкладами здійснюються згідно з умовами, передбаченими в депозитній угоді.

Як вимкнути регулярний платіж на поповнення депозиту?

Ця операція доступна як у відділеннях ПриватБанку, які наразі працють, такі і в дистанційних каналах:

  • web-версія Приват24 (меню «Депозити» → «Мої депозити» → виберіть необхідний вклад → іконка «Регулярні поповнення» → кнопка «Детальніше» → меню «Видалити»);
  • мобільний додаток «Мої вклади»;
  • тел. 3700;
  • чат «Допомога Онлайн».

Як я можу забрати свій вклад, якщо відділення не працюють?

Виплату можна здійснити дистанційно через:

  • Приват24 (web-версія);
  • мобільні додатки «Приват24» (Android), «Мої вклади» та «Скарбничка» (лише для послуги «Скарбничка») із зарахуванням грошей на вашу картку.

Чи несе банк відповідальність за збереження майна клієнтів у банківських сейфових скриньках?

Банк не несе таку відповідальність. Відповідно до пп. 2.8.1.9.1 та 2.8.1.10.1 Умов і правил надання банківських послуг.

У якому режимі працюють депозитарії в разі воєнного стану?

Доступ до сейфових скриньок забезпечується згідно з графіком роботи відділення. Для того, щоб зрозуміти яке відділення сьогодні працює, перейдіть за посиланням.