Втрата POS-термінала внаслідок воєнних дій

Потеря POS-терминала в результате военных действий

Форма подачі заявки про пошкодження/знищення POS-термінала

Перед поданням заявки зверніться до правоохоронних органів із заявою про вчинення кримінального правопорушення та отримайте номер справи або талон і витяг із Єдиного реєстру досудових розслідувань.

Заповніть форму

Крок 1 з 3
Ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ
П. І. Б.
Найменування юридичної особи
Організаційно-правова форма
Контактний телефон
Ваш e-mail
Магазин:
Номер договору
Дата заключення
Термінал:
Дата знищення POS-термінала
Причина втрати терміналу:

Підтверджуючі документи пошкодження та/або знищення POS-терміналу (довідки органів внутрішніх справ, акт про пожежу, офіційні висновки інших установ)
Файли таких розширень: .jpeg, .jpg, .png, .mp4 (до 50 МБ, не більше ніж 2 фото та 1 відео)
Номер отриманого витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань
Номер справи або талон від правоохоронних органів

Заповніть форму

Крок 2 з 3

ЗАЯВА

про втрату POS-терміналу внаслідок воєнних дій

Я {{ fullName }} у статусі директора / ФОП / уповноваженої особи компанії {{ name }} та {{ title }} , повідомляю, що внаслідок воєнних дій було втрачено POS-термінал, який перебував у нашому користуванні відповідно до договору еквайрингу {{ contractNumber }} від {{ dateOfConclusion }}

Дані про втрачений POS-термінал:

Серійний номер:
{{ serialNumber }}

Мерчант: {{ merchantInfo }}

Місце встановлення: {{ selectLocationInfo }}

Обставини втрати: {{ dateStatement }}, внаслідок активних бойових дій на території {{ cityInfo }} було завдано значних руйнувань приміщенню за адресою {{ selectLocationInfo }}, де знаходився POS-термінал.

Зокрема, внаслідок: {{ reasonForLost }}

Додаткові документи (додаються до заяви за наявності):

Крок 3 з 3

Заявка успішно надіслана

Чекайте на опрацювання заявки. Відповідь надійде на пошту протягом трьох днів.

Помилка

Вибачте, під час обробки вашого запиту виникла помилка.
Спробуйте, будь ласка, пізніше.
v

Поширені питання

Як передати банку інформацію про втрачене внаслідок війни обладнання?

Крок 1. Необхідно звернутися до правоохоронних органів.
Крок 2. Заповнити заявку на сайті банку.

Що буде, якщо я некоректно заповню заявку?

Вам зателефонує або зв’яжеться через інший зручний канал співробітник банку для уточнення інформації за вашою заявкою.

Що робити, якщо в мене немає можливості звернутися до правоохоронних органів?

Банк самостійно звернеться до правоохоронних органів у разі, якщо ви знаходитеся за кордоном або фізично не маєте можливості це зробити самостійно.

Навіщо мені подавати заявку?

Згідно з Умовами та Правилами в разі втрати чи псування обладнання клієнт має відшкодувати вартість обладнання, але, якщо таке обладнання втрачене внаслідок війни, банк має отримати відповідну інформацію з необхідними даними для фіксації та скасування відшкодування за втрачене обладнання.