Основа стратегії розвитку найбільшого українського банку ПриватБанку - людиноцентричність, пріоритет клієнта та співробітника, що є особливо актуальним під час війни. Про це говорила Наталя Савчук, заступниця голови правління ПриватБанку на форумі Business Thinking Forum 2025. 

 

“Коли ти лідер ринку, і ти державний банк - це ще більше відповідальності. А величезна мережа відділень, банкоматів та терміналів, багато з яких працюють в прифронтових територіях, потребує задіяння великої кількості людей. Тому  людиноцентрична стратегія розвитку банку залишається актуальною і під час війни та базується на наших цінностях. Вона гнучка та легко адаптивна під наші тактичні плани. Ми завжди знаємо що нам робити і навіщо”, - відзначила Наталя Савчук. 

 

Незважаючи на воєнні ризики та виклики, ПриватБанк адаптує свою стратегію зростання до поточних умов. Для лідера банківського ринку сьогодні дуже важливо чути свого клієнта: життєві виклики змінюють платіжний досвід та звички українців, і найбільший банк країни має відповідати новому досвіду не тільки в Україні, а і за межами країни. Тому для Приватбанка є пріоритетом інновації та постійне покращення сервісів: “ Ми розуміємо, що в Україні буде краще і нам потрібно бути кращими, технологічно кращими для клієнта”.

 

В основі стратегії мають бути цінності. Вони є навігатором у всіх діях банку - від продукту до сервісу. І які б обставини не були - всім завжди буде зрозуміло, з яких принципів діяти у будь-якій непередбачуваній ситуації - чи то дуже хорошій, чи досить неприємній. 

 

 

Контакти прес-служби

Адреса головного офiсу:
01001, Україна м. Київ, вул. Грушевського, 1д.
press@privatbank.ua