ПриватБанк запустив новий сервіс для покупців залізничних квитків – «Автовикуп». Суть його в тому, що, якщо в момент попередньої купівлі потрібних квитків на поїзд у продажу не виявилося, банк на прохання клієнта викупить перші ж вільні від броні квитки.

«Минулого року ми запустили дуже популярный сервіс «Листок очікування», який інформує клієнтів через месенджер або електронну пошту про появу необхідних квитків у вільному продажу, – говорить керівник напрямку «Платежі та перекази» ПриватБанку Олексій Путятін. – Тепер клієнти за бажання можуть відразу ж викупити квиток за заданими параметрами».

В Україні через ПриватБанк купується кожен 8-й залізничний квиток (як в електронному, так і паперовому форматі). За даними статистики, з початку 2017 року частка придбаних через сервіси ПриватБанку квитків від усіх проданих квитків «Укрзалізниці» становила 12%.

ПриватБанк почав продаж цифрових квитків на поїзди у вересні 2014 року. Такі проїзні документи не потрібно обмінювати в касах на звичайні – достатньо показати провідникові роздруківку електронного квитка або збережену копію на телефоні, планшеті або ноутбуку.

Електронний квиток на будь-які залізничні напрямки по Україні можна купити за кілька хвилин в Приват24, на спеціальному сайті bilet.pb.ua, а також у відділеннях ПриватБанку та через термінали самообслуговування. Окрім залізничних квитків, через ПриватБанк можна швидко й зручно придбати квитки на автобус і літак по Україні та за кордон.

Контакти прес-служби

Адреса головного офiсу:
01001, Україна м. Київ, вул. Грушевського, 1д.
press@privatbank.ua