8 лютого ПриватБанк проведе низку технологічних заходів, що дозволять розширити пропускну здатність телефонної лінії клієнтської підтримки 3700. Як повідомила керівник служби клієнтської підтримки ПриватБанку Оксана Аношечкіна, планові роботи торкнуться серверної частини служби та будуть проводитися вночі, через що телефонна лінія клієнтської підтримки може працювати з перебоями з 22:00 8 лютого до 9:00 9 лютого 2018 року.

«Технологічні роботи з налаштування серверів телефонної лінії служби підтримки ми проводимо в нічний час, коли дзвінків від клієнтів менше. Ми сподіваємося, що більшість клієнтів не помітять технологічних перерв у роботі лінії, – зазначила Оксана Аношечкіна. – Сьогодні понад 60% звернень і питань клієнтів ми опрацьовуємо через сучасні канали комунікацій – чати, месенджери та боти. У майбутньому частка онлайн-комунікацій зросте до 80%».

Крім телефону клієнтської підтримки 3700, ПриватБанк спілкується з клієнтами через зручні та сучасні канали: Facebook, Viber, Sender, чат підтримки в Приват24 та на сайті банку. Для клієнтів, які перебувають за кордоном, працює телефонний номер +38 (056) 716 11 31.

Контакти прес-служби

Адреса головного офiсу:
01001, Україна м. Київ, вул. Грушевського, 1д.
press@privatbank.ua