ПриватБанк запланував розширення каналів зв’язку, що дозволять збільшити пропускну здатність телефонної лінії клієнтської підтримки 3700. Як повідомила керівник служби клієнтської підтримки ПриватБанку Оксана Аношечкіна, планові роботи з розширення каналів зв'язку будуть проводитися у нічний час – з 23:00 10 травня до 8:00 11 травня 2018 року.

«Технологічні роботи служби підтримки ми проводимо вночі, коли дзвінків від клієнтів менше. Ми сподіваємося, що більшість клієнтів не помітять технологічних перерв у роботі лінії, – зазначила Оксана Аношечкіна. – Сьогодні понад 60% звернень і питань клієнтів ми опрацьовуємо через сучасні канали комунікацій – чати, месенджери та боти».

Окрім телефону клієнтської підтримки 3700, ПриватБанк спілкується з клієнтами через зручні та сучасні канали: Facebook, Viber, Sender, чат підтримки в Приват24 та на сайті банку.

Контакти прес-служби

Адреса головного офiсу:
01001, Україна м. Київ, вул. Грушевського, 1д.
press@privatbank.ua