Сьогодні вранці фахівці Приватбанку і компанії Київстар у екстреному режимі провели роботи по підключенню резервних каналів зв'язку для забезпечення стабільності роботи сервісів банку через нічні аварії магістральних каналів зв'язку основного постачальника телекомунікаційних послуг.

Як повідомили в ІТ-департаменті банку, аварії магістральних каналів зв'язку стали причиною тимчасових перебоїв роботи ряду сервісів ПриватБанку вночі 13 травня, в той же час екстрені роботи з підключення резервних каналів зв'язку дозволили відновити стабільність роботи платіжних сервісів до 8 ранку.

Контакти прес-служби

Адреса головного офiсу:
01001, Україна м. Київ, вул. Грушевського, 1д.
press@privatbank.ua