Компанія «Київстар» планує до кінця дня усунути неполадки з мережевим устаткуванням, що сьогодні викликали перебої з поповненням рахунків абонентів компанії через сервіси ПриватБанку.

Як повідомила прес-служба банку, 3 травня з 11:00 клієнти ПриватБанку зіткнулися з перебоями під час поповнення рахунків Київстар через онлайн-сервіси, банкомати та термінали самообслуговування банку. За інформацією компанії, це пов’язано з технічними збоями мережевого обладнання оператора зв’язку. Фахівці компанії та банку планують відновити штатну роботу сервісу поповнення протягом найближчих годин.

Як повідомили в прес-службі банку, аналогічні неполадки каналів зв’язку 28 квітня було усунено оператором за декілька годин.

Контакти прес-служби

Адреса головного офiсу:
01001, Україна м. Київ, вул. Грушевського, 1д.
press@privatbank.ua