В режимі надзвичайної ситуації в Україні, яку запроваджено урядом 25 березня, ПриватБанк працює у звичайному режимі, забезпечуючи безперебійне і якісне проведення платежів і надання послуг клієнтам. Клієнти банку можуть користуватися всіма його послугами цілодобово через Приват24, мережу з 13 тисяч терміналів самообслуговування та 7 000 банкоматів.
Задля максимальної безпеки клієнтів та працівників та з метою профілактики поширення вірусної інфекції, відділення ПриватБанку працюватимуть за гнучкими графіками та будуть відкритими для клієнтів залежно від формату відділення: з 9:00 до 12:00 або з 10:00 до 13:00 без перерви, чи з 9:00 до 15:00 або з 10:00 до 16:00 з обов’язковою санітарною годиною з 12:30 до 13:30.
У випадку черги банк пропонує клієнтам зачекати на свіжому повітрі, щоб дотримуватися у відділенні безпечної дистанції. Перед візитом до банку, якщо він вкрай потрібен, радимо перевірити графік роботи найближчого відділення за телефоном клієнтської підтримки 3700 та на сайті банку https://privatbank.ua/map.
ПриватБанк щиро радить клієнтам дотримуватися карантину та проводити платежі, отримувати перекази та інші послуги за допомогою мобільного та онлайн банку Приват24, терміналів самообслуговування. Також банк рекомендує клієнтам обмежити використання готівки, оплачуючи покупки в торговельній мережі картками або ж електронними гаманцями та користуватися онлайн магазинами для купівлі необхідних товарів.
За допомогою Приват24 можна проводити будь-які платежі, відправляти або отримувати грошові перекази, поповнювати мобільний номер та отримувати ще понад 100 послуг, серед яких - підключення до державних сервісів, запис до лікаря та навіть замовлення доставки їжі та квітів.