В умовах війни команда ПриватБанку стоїть на захисті фінансової стабільності держави і забезпечує не лише безперебійну роботу платіжної інфраструктури, а й соціальну місію виплати пенсій, зарплат та допомоги від держави для більш, ніж половини українців.
ПриватБанк є найбільшим банком в Україні: процесинговий центр банку обробляє в середньому 1,7 млн операцій за картками на годину, а в піковий час ця кількість зростає до 4 мільйонів.
Для того, щоб соціальні зарахування, оплати картками, перекази та допомога рідним і близьким працювали без перебоїв, а головне зараз - були убезпеченими від можливих дій ворога, фахівці ІТ команди банку проводять регламентні роботи частіше, ніж звичайно. Все це - задля підвищення надійності роботи, захисту на майбутнє, стабільності та доступності розрахунків картками.
Минулої суботи ми планували регламентні роботи до першої години дня, але, на жаль, знадобилось більше часу, щоб завершити все у повному обсязі. Адже часом процеси налаштування складної та унікальної системи потребують більше зусиль та призводять до тимчасових збоїв розрахунків.
Нам відомо, що 23 квітня деякі наші клієнти стикнулися зі збоями при розрахунках чи переказах з карток і приносимо вибачення за такі надзвичайні незручності. Якщо за цей період у клієнтів були некоректно списані гроші, банк централізовано поверне їх не пізніше 29 квітня. Якщо кошти не будуть повернуті, будь ласка, зверніться до банку в Чат або 3700.