В умовах війни команда ПриватБанку стоїть на захисті фінансової стабільності України, щоб забезпечити стабільність банківської системи та безперебійну роботу платіжної інфраструктури країни - повідомив заступник голови правління банку Маріуш Качмарек.
За його словами, війна спричинила багато значних загроз в різних сферах і для різних систем в Україні. Ми негайно почали працювати над зменшенням усіх можливих ризиків для наших клієнтів. Наші команди невтомно почали докладати неймовірних зусиль, щоб клієнти почували себе у безпеці і не переймалися про безпеку своїх заощаджень і коштів на рахунках.
ПриватБанк - це банк №1 в Україні. Це дуже сучасний і технологічно передовий банк, один з найбільш технологічних банків Європи. Наші унікальні інфраструктурні рішення і банківські додатки є серцем нашого банку. Інформаційні технології були і є нашим найбільшим пріоритетом, особливо коли йдеться про захист даних і кошти клієнтів, доступ до рахунків і готівки. Тут ПриватБанк є беззаперечним лідером в Україні.
Після того, як НБУ дозволив банкам зберігати і обробляти дані “у хмарах” (рішення 8 березня 2022 р.), ми розпочали один з наймасштабніших проектів у нашій історії.
“Ми працювали над міграцією наших ІТ систем з фізичного центру зберігання даних у “хмару” з метою мінімізувати залежність від фізичної присутності комп’ютерного обладнання, розташованого в різних регіонах України, яке могло бути знищено під час війни, - говорить Маріуш Качмарек. - У результаті усі основні застосунки ПриватБанку було успішно перенесено у хмарне сховище, щоб забезпечити доступ клієнтів до фінансових послуг у будь-який момент”.
Ключові факти про цю міграцію:
- менше 45 днів знадобилось нам, щоб усі важливі застосунки безпечно розмістити і запустити в роботу з хмарного середовища
- перенесли 3500 серверів
- понад 4 петабайт клієнтських даних і транзакцій завантажено у “хмару”
- понад 270 важливих застосунків перенесено
- понад 460 ІТ-фахівців ПриватБанку та підрядників працювали над проектом.
Ми надзвичайно пишаємось справді титанічною роботою, яку проробила наша ІТ команда, щоб убезпечити доступ клієнтів до фінансових послуг. Для порівняння: обсяг робіт, який ми реалізували, для проектів такої складності і такого масштабу у “нормальному” проектному ІТ-циклі, зазвичай займає 1,5 роки і більше.
Ми визнаємо, що у цей період деякі наші клієнти стикалися з проблемами при здійсненні платежів чи карткових переказах, що траплялось частіше, ніж зазвичай. Просимо вибачення за незручності та просимо розуміння, адже це все було заради наших клієнтів та безпеки їхніх коштів. Тепер ми можемо сказати, що ці роботи завершено і все встановлено. Втім, варто зазначити, що наші клієнти не мали доступу до систем менше 5% часу (менше 50 годин) за цей період. А наш банк працює 24 години на добу і 7 днів на тиждень!
ПриватБанк продовжує працювати. Усі наші операції налагоджені і працюють в звичайному режимі. Зараз ми фокусуємось на стабільній роботі наших послуг та безпеці. І ми маємо намір продовжувати бути надійним банком і надавати найкращі послуги у зручний спосіб і в той час, коли наші клієнти цього потребують.