У разі збоїв у роботі мобільного оператора, хочемо надати вам деякі поради для роботи з «Приват24 для бізнесу».

 

  • Встановіть на свій смартфон мобільні додатки Приват24 (Google Play, App Store, AppGallery) та «Приват24 для бізнесу» (Google Play, App Store, AppGallery), якщо вони у вас ще не встановлені. 

  • Для входу в мобільний додаток «Приват24 для бізнесу» радимо налаштувати та  використовувати вхід за допомогою біометрії. Цей спосіб дозволяє зайти в додаток за наявності інтернету незалежно від того, працює мобільний зв’язок чи ні.

  • Для входу в вебверсію «Приват24 для бізнесу» скористайтеся надійною точкою доступу до Інтернету. 

  • Найшвидший спосіб увійти – відсканувати мобільним додатком Приват24 або «Приват24 для бізнесу» QR-код, розміщений на стартовій сторінці.

  • Якщо ви використовуєте інші способи авторизації (за допомогою логіна від Приват24 або «Приват24 для бізнесу» чи за допомогою КЕП) – після вводу пароля запит на підтвердження авторизації надійде спочатку у мобільний додаток Приват24. Підтвердіть цей запит. Якщо банк не дочекався підтвердження на цьому кроці – через 2 хвилини надійде запит через телефонний дзвінок, ще через 2 хвилини – через SMS.

  • Якщо ви не отримали дзвінок чи SMS – будь ласка, спочатку увійдіть в мобільний додаток Приват24. Після цього повторіть вхід на стартовій сторінці тим же або іншим способом авторизації.

 

 

Беремо і робимо.

Ваш ПриватБанк

Контакти прес-служби

Адреса головного офiсу:
01001, Україна м. Київ, вул. Грушевського, 1д.
press@privatbank.ua