Кіберполіцейські Дніпропетровщини спільно зі слідчими відділення поліції № 2 Дніпровського районного управління поліції та слідчого управління ГУНП в області за процесуального керівництва Дніпропетровської обласної прокуратури та Лівобережної окружної прокуратури міста Дніпра та за сприяння служби безпеки ПриватБанку викрили організовану групу шахраїв.
Зловмисники налагодили діяльність шахрайського call-центру на території Донеччини й виманювали гроші у громадян. Зокрема, шахраї телефонували громадянам під виглядом працівників служби безпеки українських банків і повідомляли про начебто підозрілі фінансові операції з їхніми картками. У процесі розмови фігуранти переконували людей виконати їхні інструкції та вказівки, в результаті чого отримували повний доступ до онлайн-банкінгу жертв. Надалі грошові кошти з рахунків потерпілих зловмисники перераховували на картки дропів та переводили в готівку.
Правоохоронці провели санкціоновані обшуки за місцями мешкання фігурантів. Вилучено мобільні телефони, сім-картки, банківські картки, чорнові записи та документацію, що підтверджує їхню протиправну діяльність.
Наразі слідчі оголосили чотирьом учасникам організованої групи підозру за ч. 4, 5 ст. 190 Кримінального кодексу України (Шахрайство). Підозрюваним загрожує до дванадцяти років позбавлення волі з конфіскацією майна. Наразі тривають слідчі дії для встановлення повного кола осіб, причетних до шахрайської схеми, точної кількості потерпілих та остаточної суми завданих збитків.
ПриватБанк як лідер у сфері захисту клієнтів, нагадує, що передача особистих даних третім особам, тим більше через невідомі телефонні номери, несе потенційну загрозу використання цих даних шахраями. Зокрема, ПриватБанк ніколи не телефонує клієнтам з проханням зазначити персональні дані, номер банківської картки, строк її дії, ПІН-код або CVV-код, пароль у Приват24, а також паролі, що надходять в SMS.
Також ПриватБанк закликає своїх клієнтів ніколи не телефонувати у відповідь на незнайомі номери телефонів, навіть якщо власники цих номерів представляються працівниками банку. Єдиний номер ПриватБанку – це короткий мобільний номер 3700, усі дзвінки на який безкоштовні для користувачів.