Користувачі застосунку Приват24 під час здійснення кожної транзакції, окрім нагадування про важливість піклування про ментальне здоров’я, зможуть більше дізнатися про безбар’єрність завдяки оновленому Кардмену.

 

Кардмен – маскот ПриватБанку, який з’являється під час кожної транзакції в мобільному застосунку Приват24. А загалом це 70 млн разів на місяць! Новий Кардмен розповідає про життя без бар’єрів через короткі повідомлення з правилами коректного вживання термінів, способів діалогу з дітьми, правил допомоги людям на кріслах колісних, а також нагадує про допомогу людям старшого віку. 

 

Розвиток культури безбар’єрності є одним зі стратегічних пріоритетів корпоративної соціальної відповідальності ПриватБанку, який використовує власні майданчики для популяризації цієї теми як серед співробітників, так і клієнтів. 

 

Нагадаємо, що ПриватБанк є учасником спільноти «Бізнес без бар’єрів», яка згуртувалася навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів». «Довідник безбар’єрності» – гід із коректної комунікації, створений за ініціативою першої леді. Більше про стратегію безбар’єрності ПриватБанку можна дізнатися тут






Контакти прес-служби

Адреса головного офiсу:
01001, Україна м. Київ, вул. Грушевського, 1д.
press@privatbank.ua