Цієї осені ПриватБанк планує відкрити в застосунку Приват24 можливість для клієнтів отримати професійну консультацію українською жестовою мовою від кваліфікованого оператора контакт-центру за допомогою відеодзвінка. 

 

Новий функціонал найпопулярнішого українського мобільного банку розроблений та впроваджується в рамках Стратегії безбар’єрності, метою якої є створення простору рівних можливостей в отриманні фінансових продуктів та послуг для кожного клієнта ПриватБанку.

 

Для реалізації проєкту впродовж трьох місяців дванадцять працівників контакт-центру ПриватБанку вивчають українську жестову мову під керівництвом професійних тренерів. Це дасть можливість нашим клієнтам, які використовують жестову мову для спілкування, вільно комунікувати з банком та отримувати необхідну допомогу, консультації та послуги. 

 

Більше про Стратегію безбар’єрності ПриватБанку можна дізнатися тут.  

 

Контакти прес-служби

Адреса головного офiсу:
01001, Україна м. Київ, вул. Грушевського, 1д.
press@privatbank.ua