ПриватБанк у 2023 році розглядав можливості виходу на ринки Європейського союзу, але з урахуванням складності регуляторних політик вирішив зосередитися на українському ринку, де банк добре знають та він має найсильніші позиції - розповів член правління ПриватБанку з питань роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко під час виступу на конференції Strategy 2025.
Говорячи про стратегію розвитку ПриватБанку, Дмитро Мусієнко відзначив, що стратегія для лідерів ринку достатньо проста: захищати свою територію, атакуючи самих себе, щоб стати ще кращими та робити більше нових продуктів та сервісів для клієнтів.
“Ми дивимось з точки зору лідера на ті напрямки, де ми самі можемо допомогти собі стати кращими - покращувати операційні процеси, не зупиняти інновації та запускати нові продукти для ключевых аудиторій, щоб задовольняти більше потреб наших клієнтів. І в рамках великого банку, який обслуговує 18 млн клієнтів та є лідером на всіх ключових напрямках, ставати сильнішим в тому, в чому ти вже сильний, важко, але необхідно”, - говорить Дмитро Мусієнко.
Головним фокусом ПриватБанку залишається роздрібний ринок та МСБ, де банк має ключові переваги, та активний вихід на нові для себе ринки. Як приклад - ринок кредитування автомобілів, де за два останніх роки доля ПриватБанку зросла з 5 до 52% за рахунок нових програм та активного просування послуг серед українців.
