ПриватБанк запустив оновлене головне меню свого офіційного сайту, щоб покращити клієнтський шлях та допомогти відвідувачам швидко знаходити потрібну інформацію чи послугу. Тепер усі продукти та сервіси банку згруповані в логічні категорії, а ключові послуги мають впізнавані іконки та короткі описи.

 

"Це оновлення — частина нашої постійної роботи над покращенням сайту. Ми приймаємо рішення та погоджуємо зміни, спираючись на реальні потреби та очікування наших клієнтів, — відзначає Вікторія Губіна, маркетинг-директорка ПриватБанку. Це дозволяє нам крок за кроком робити сайт зручнішим і доступнішим".

 

Цей редизайн є результатом комплексного підходу, в рамках якого команда переосмислила всю архітектуру навігації, попередньо провівши глибокий аналіз поведінки понад 100 000 користувачів. 

 

Зазначимо, що наприкінці минулого року Банк уже оновив головні сторінки, зробивши акцент на ключових продуктах і послугах, а також змінивши загальний стиль блоків. Крім того, ПриватБанк одним із перших в Україні успішно впровадив міжнародні стандарти доступності WCAG 2.1, що гарантує зручне користування сайтом для всіх клієнтів.

 

В межах роботи над доступністю було запроваджено:

  • зручне керування меню та всім контентом за допомогою клавіатури, а також якісне озвучення кожного елемента через технології Voice Over та TalkBack;
  • альт-тексти до важливих зображень, які несуть інформаційну цінність для відвідувача;
  • налаштування достатньої контрастності текстових елементів для їхньої чіткості;
  • вдосконалені форми введення інформації та налаштовану перевірку полів для показу коректних підказок.


 

 

Контакти прес-служби

Адреса головного офiсу:
01001, Україна м. Київ, вул. Грушевського, 1д.
press@privatbank.ua