Активне впровадження Open Banking в Україні стане ще одним фактором для покращення клієнтського досвіду клієнтів ПриватБанку. Про це заявив керівник дирекції з інформаційних технологій банку Віктор Мойсеєнко під час форуму Open Finance and Payments Summit 2025 у Києві.

 

Для ПриватБанку, як найбільшого банку з розгалуженою клієнтською базою, технологія Open Banking є стратегічною можливістю для покращення безперервного цілодобового сервісу та якісної взаємодії з клієнтами. Ключові напрямками та перевагами відкритого банкінгу стануть прискорення та якість сервісів, розширення можливості безготівкових платежів.

 

“Суть відкритого банкінгу - це більше можливостей для всіх учасників ринку з покращення клієнтського досвіду, створення нових фінансових сервісів, продуктів, та персоналізації рішень на базі повного фінансового профілю клієнта, - відзначив Віктор Мойсеєнко.  - Наприклад, це може бути запуск сервісів, які дозволять клієнтам оплачувати комунальні послуги та поповнювати мобільний зв'язок з рахунків інших банків, або покращені кредитні пропозиції. Open banking дозволить підвищити рівень проникнення цифрових платежів, оскільки історично в Україні ще є багато сфер, де домінують готівкові розрахунки.”

 

За словами Віктора Мойсеєнка, повноцінна імплементація потенціалу Open Banking в Україні може зайняти близько двох років за умови, що всі гравці ринку - як банки, так і небанківські установи - побачать перевагу у якісній участі та співпраці, розбудові специфікацій, API та створенні нових продуктів.

 


 

Контакти прес-служби

Адреса головного офiсу:
01001, Україна м. Київ, вул. Грушевського, 1д.
press@privatbank.ua