Відділення ПриватБанку продовжують працювати в мережі POWER BANKING, щоб клієнти Одеської, Миколаївської та Херсонської областей мали доступ до базових банківських послуг навіть у разі тривалої відсутності електропостачання та зв’язку.

Ситуація з енергозабезпеченням у цих регіонах країни залишається складною. На жаль, продовжуються відключення електроенергії, відбуваються збої з наявністю стабільного зв'язку.
 

Ми докладаємо максимум зусиль, щоб мінімізувати наслідки відключень. Усі служби банку працюють над забезпеченням безперебійного обслуговування кожного клієнта, уживаємо заходів щодо забезпечення безперервної роботи.


Усі чергові відділення мережі забезпечені генераторами та резервними каналами зв’язку. Вони обслуговують клієнтів усіх банків — тут можна зняти готівку, переказати кошти, оплатити комунальні та інші платежі й скористатися необхідними фінансовими сервісами.

Якщо у вашому місті немає поруч чергового відділення ПриватБанку, отримати банківські послуги ви можете в будь-якому з відділень спільної мережі українських банків – powerbanking.

Ми постійно працюємо над удосконаленням та розширенням віддалених сервісів - Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо, і більшість банківських операцій ви можете провести без відвідування відділення, а саме: за допомогою Приват24  та за зверненням до клієнтської підтримки. 


Дізнатись детальніше про роботу банку під час блекату та перелік відділень: https://privatbank.ua/help/blackout

Рекомендуємо зберегти перелік відділень заздалегідь.

Контакти прес-служби

Адреса головного офiсу:
01001, Україна м. Київ, вул. Грушевського, 1д.
press@privatbank.ua