ПриватБанк у партнерстві з національною мережею Фокстрот запустили інноваційне платіжне рішення на базі застосунку мобільного еквайрингу “Термінал”. Технологія Tap to Phone дозволяє продавцям-консультантам у торгових залах Foxtrot приймати безготівкову оплату безпосередньо через звичайний смартфон, а покупцям оплатити обраний товар не стоячи в черзі до каси. І що дуже важливо: це працює, навіть якщо в магазині вимкнуть світло.

“Успішний досвід Фокстроту є підтвердженням переваг інтеграції застосунку “Термінал” для будь-якого бізнесу - від невеликої кав’ярні до великого рітейлу та служб доставки, що дозволяє оптимізувати бізнес-процеси, зменшити навантаження на касові вузли та економити на купівлі громіздкого обладнання, - відзначає керівник напрямку торгового еквайрингу приватБанку Сергій Макаренко. - “Термінал” - це про свободу приймати оплати там, де зручно клієнту, і про впевненість у стабільності бізнесу за будь-яких умов, у чому наша команда особисто переконалася, попрацювавши на місці продавців-консультантів мережі прямо в торговому залі”.

Завдяки інтеграції платіжного застосунку “Термінал”, Фокстрот зосередив повний цикл роботи з клієнтом - від вибору товару до його оплати та видачі - у мобільному рішенні: смартфоні продавця-консультанта. Тепер допомогти клієнту вибрати потрібний товар та прийняти оплату продавець-консультант може безпосередньо через свій смартфон. Це швидко, безпечно (на тому ж рівні, що й традиційні термінали), а фіскальний чек ви миттєво отримуєте в електронному вигляді.

«Це один із найдинамічніших проєктів у Фокстрот. Від старту роботи до першого запуску минуло лише 2,5 місяці завдяки злагодженій співпраці з командою ПриватБанку, – розповідає Данил Векленко, операційний директор Фокстрот. – Сьогодні понад половина оплат у мережі здійснюється безготівково, а весь ключовий сервіс зосереджений у смартфоні продавця. Наявність Tap to Phone стало логічним і важливим кроком у вдосконаленні всієї екосистеми роздрібного обслуговування у Фокстрот. Таким чином ми відповідаємо очікуванням клієнтів на легкий процес покупки».

Застосунок “Термінал” активно використовується продавцями Фокстроту для роботи з чергами в періоди пікового попиту та в умовах блекаутів. За період тижня знижок на «Чорну Пʼятницю» майже 15% всіх оплат в мережі Фокстрот пройшли через новий спосіб “Термінал”.