ПриватБанк фокусується на використанні штучного інтелекту (AI) в розвитку програми лояльності “Привіт” для більш точного прогнозування купівельних потреб клієнтів - про це розказала на конференції RAU Summit 2025 керівниця програми лояльності «Привіт» Інна Турлюн. AI-складова платформи забезпечує глибокий аналіз поведінки  та відхід від масових знижок і кешбеків до персоналізованих пропозицій, що має посилити зв'язок між клієнтами, банком та його комерційними партнерами.

 

Платформа лояльності «Привіт» налічує понад 15 мільйонів активних користувачів, а її AI-двигун щороку генерує 735 мільйонів персональних рекомендацій. За словами Інни Турлюн, штучний інтелект здатний бачити довші та більші патерни в поведінці клієнтів, часто прогнозуючи бажання клієнта ще до того, як він його усвідомив. Наприклад, в одному з кейсів, завдяки AI-рекомендаціям, понад мільйон клієнтів залучилися до партнерських акцій, причому більше половини з них здійснили транзакції, збільшуючи середній чек.

 

«Ми прогнозуємо покупку ще до того, як клієнт її захоче. Саме це відрізняє "Привіт" у Приват24 від традиційних loyalty-програм», — заявила Інна Турлюн, наголошуючи на унікальності підходу банку до персоналізації. Вона додала, що завдяки цьому інструменту «Привіт» допомагає будувати довіру та вирішує проблему «інформаційного шуму», з яким стикаються клієнти через тисячі нерелевантних пропозицій.

 

Для партнерів банку (яких налічується понад 15 тисяч), включаючи великі мережі (Фокстрот, Аврора, WOG) та 400+ представників малого та середнього бізнесу (МСБ), розроблено self-service модель – маркетинговий кабінет у Приват24. Цей кабінет дозволяє бізнесу самостійно й оперативно керувати попитом та запускати таргетовані транзакційні кампанії. Таким чином, ПриватБанк спрощує взаємодію з партнерами, надаючи їм інструмент для швидкого підбору та залучення цільової аудиторії, яка вже готова до здійснення покупки.

 

 

Контакти прес-служби

Адреса головного офiсу:
01001, Україна м. Київ, вул. Грушевського, 1д.
press@privatbank.ua