ПриватБанк презентує своїм клієнтам оновлений мобільний банк Приват24. Як повідомив заступник голови правління банку Маріуш Качмарек, еволюція застосунку Приват24 є частиною великої програми інновацій та розвитку нових цифрових сервісів банку. Запуск оновленого Приват24 матиме декілька важливих етапів і стартує зі зміни дизайну та інклюзивних можливостей головного екрану. 

 

"Головними ініціаторами всіх змін у Приват24, звісно, є наші клієнти. Ми щодня отримуємо пропозиції від користувачів щодо впровадження нових можливостей Приват24 для зручності користування тим або іншим сервісом, - говорить Маріуш Качмарек. - Ми починаємо процес оновлення зі змін у дизайні мобільного застосунку та впровадження нової концепції головного екрану".

 

"Ми не зупиняємо розвиток інновацій та інвестиції в цифрові сервіси, - відзначає член правління ПриватБанку з питань роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко. - Для нас є важливим довіра клієнтів та доступність послуг, фокус на кращий клієнтський досвід, і основний фокус нашого розвитку -  зробити клієнтський шлях простим, цікавим і приємним”.

 

Новий дизайн Приват24 побудований на сучасних принципах юзабіліті, інклюзивності та є результатам глибинного аналізу клієнтського досвіду та відгуків учасників програми бета-тестування. Окрім нового дизайну, користувачі Приват24 відразу бачитимуть баланс та реквізити своїх карток, та зможуть поповнити картковий рахунок у кілька кліків: з Apple Pay або Google Pay, з власної картки, з картки іншого банку, за номером рахунку IBAN. 

 

Ще з нового: улюблені сервіси та шаблони кожного клієнта одразу з’являться на головному екрані, а програма лояльності «Привіт» з кешбеком і знижками, накопичення у сервісі «Конверти» — тепер зручно розташовані на нижній панелі навігації. Після запуску покращеної версії застосунку Приват24 ІТ-команда продовжить аналізувати відгуки та побажання клієнтів, щоб робити мобільний банк ще зручнішим.

 




 

Контакти прес-служби

Адреса головного офiсу:
01001, Україна м. Київ, вул. Грушевського, 1д.
press@privatbank.ua