ПриватБанк запустив нову просвітницьку кампанію з фінансової безпеки для українців, яка простими словами розповідає про те, як уникнути шахрайських схем і не потрапити в халепу через незнання фінансових правил. 

 

 "Стосунки клієнта і банку засновані на довірі. Не можна розраховувати на довіру, якщо не налаштований на довготривалі партнерські стосунки, а просто хочеш використати банківську систему для сумнівних операцій, - відзначає член правління ПриватБанку з питань комплаєнсу Антон Разумний. - Ми у стосунках з клієнтом розраховуємо на довготривалі відносини, які будуть прозорими, надійними та вигідними для обох сторін, і розвиваємо цю культуру партнерства і довіри через цікаві просвітницькі формати, зрозумілі клієнтам”.

 

Саме чому важливо берегти власну фінансову репутацію змолоду, щоб потім все життя вільно користуватися сучасними банківськими послугами - йдеться у першій серії кампанії “Не ставай дропом”, де ми говоримо про “грошові мули” та “дропів” – тих, хто, свідомо чи ні, здає свої банківські реквізити шахраям. Це може виглядати як легкий заробіток в інтернеті, але насправді все набагато серйозніше: обмеження банківських послуг і навіть увага правоохоронців.

 

В наступних випусках – будемо розбирати ще більше фінансових пасток.

 

Контакти прес-служби

Адреса головного офiсу:
01001, Україна м. Київ, вул. Грушевського, 1д.
press@privatbank.ua