Серед більш ніж 80 проєктів, які взяли участь у конкурсі від редакції Marketing Media Review, ПриватБанк отримав перемогу у номінації “Запровадження інклюзивних рішень” за інноваційний сервіс відеоконсультації жестовою мовою у мобільному застосунку Приват24 та Приват24 для бізнесу.

 

Цей сервіс був запроваджений ПриватБанком наприкінці 2024 року в рамках Стратегії безбар’єрності, метою якої є створення простору рівних можливостей в отриманні фінансових продуктів та послуг для кожного клієнта ПриватБанку. У квітні 2025 року ПриватБанк надав можливість клієнтам з порушенням слуху отримати консультації жестовою мовою і у кожному відділенні банку.   

 

Ще одну перемогу у номінації “Корпоративний благодійний фонд” банк отримав за діяльність власного Благодійного фонду “Допомагати просто!” Минулого року корпоративний благодійний фонд “Допомагати просто” надав понад 100 одиниць критично важливого медичного обладнання, медикаментів та розхідних матеріалів медичного призначення у шпиталі та медичні заклади, опорні лікарні та стабілізаційні пункти в 13 областях України. Загальна сума донатів у 2024 році склала 46,1 млн грн, з яких 22,6 млн грн кошти - від громадян України, 23,5 млн грн - внесок ПриватБанку.

 

Ці нагороди вкотре доводять, що ПриватБанк як соціально-відповідальний бізнес усвідомлює свою роль в українському суспільстві та бере на себе відповідальність за свій вплив на нього. 

 

 

Контакти прес-служби

Адреса головного офiсу:
01001, Україна м. Київ, вул. Грушевського, 1д.
press@privatbank.ua