Все більше бізнес клієнтів ПриватБанку підключають послуги еквайрингу чи нові POS термінали через мобільний застосунок “Приват24 для бізнесу”. Як повідомив керівник напрямку торгового еквайрингу ПриватБанку Сергій Макаренко, у березні з майже 5 тисяч реєстрацій нових торгових точок 485 клієнтів скористалися можливостями підключення та керування послугами еквайрингу через смартфон.

 

ПриватБанк додав функціонал еквайрингу в мобільному застосунку «Приват24 для бізнесу» у грудні 2024 року. Бізнес клієнти банку через смартфон можуть підключити послуги еквайрингу, створювати нові точки продажу та замовити POS-термінал, керувати процесом підключення нових торгових точок та послуг. 

 

Користуватися послугою еквайрингу в мобільному застосунку «Приват24 для бізнесу» просто: треба перейти до розділу «Послуги», вибрати у списку доступних послуг «Еквайринг», натиснути кнопку «Додати торгову точку», заповнити необхідну інформацію та надіслати заявку до банку, як на відео: https://youtu.be/zGie-a2udnA.


Також клієнти можуть підписувати договори та акти прийому-передачі термінала і користуватися виписками по терміналах безпосередньо у мобільному застосунку Приват24 для бізнесу в будь-який зручний час. 

 

Минулого року українці оплатили через екосистему еквайрингу ПриватБанку покупок та послуг за допомогою банківських карток та гаджетів на суму 1,06 трлн грн, що на 24% більше ніж за 2023 року. Майже втричі - до 9,6 млрд грн - зросли обсяги сплачених картками товарів через застосунок “Термінал”, який дозволяє підприємцям використовувати власний смартфон (iPhone чи Android) у якості POS-термінала. За 2024 обсяг товарів та послуг, сплачених українцями через сервіс інтернет-еквайрингу Liqpay становив 77 млрд грн.

 

 

Контакти прес-служби

Адреса головного офiсу:
01001, Україна м. Київ, вул. Грушевського, 1д.
press@privatbank.ua