Як найбільшому державному банку вдається залишатися інноваційним та виводити на ринок нові продукти, розуміючи відповідальність перед мільйонами клієнтів за стабільність роботи сервісів, розповів керівник напрямку торгового еквайрингу ПриватБанку Сергій Макаренко під час “Продуктової битви” на найбільшій українській ІТ конференції DOU Day 2025.
“Звісно, великому банку який відповідає за безперебійне обслуговування 18,5 млн клієнтів, яким є ПриватБанк, складніше конкурувати зі стартапами. Але ми хочемо та можемо робити круті сучасні рішення, і ми це робимо. Саме завдяки інноваційним підходам до розробки продуктів та потужній ІТ інфраструктурі, ПриватБанк став єдиним в Україні та центральній Азії, зрештою третім в Європі та сьомим у світі банком, який сформував єдину екосистему мобільного еквайрингу застосунку “Термінал” як для Android смартфонів та і для iPhone”, відзначив Сергій Макаренко.
Головним пріоритетом інноваційних рішень ПриватБанку, за словами Сергія Макаренка, є зручність сервісів для користувачів та відповідальність за найкращий клієнтський досвід. Клієнтоцентричність ПриватБанку - коли ми маємо запропонувати своїм клієнтам технологію чи продукт, який стабільно працює для їх потреб, та постійно вдосконалювати сервіс з огляду очікувань та побажання клієнтів.
“Якщо ти виходиш на ринок з ідеальним з усіх сторін продуктом, то напевно ти вже запізнився і на ринку існують аналогічні сервіси, хай і не такі ідеальні) Тому для нас інноваційність - постійний процес пошуку ідей, експериментів та розробки рішень, які відповідають на сучасні потреби клієнтів. І тут важливі два фактори - темп, з яким ми йдемо від ідей до лінійки продуктів, та стійкість - стабільність роботи під впливом зовнішніх та внутрішніх факторів продукту, який повинен працювати”, додав Сергій Макаренко.

