Зустріч стала початком Національного тижня безбарʼєрності — всеукраїнської інформаційної кампанії, присвяченої темі безбар’єрної комунікації. Подія мала на меті привернути увагу до сили мови, що включає, а не виключає, і стала майданчиком для обʼєднання представників та представниць медіа, які формують контент і зміст — і хто вже сьогодні може зробити безбар’єрність не винятком, а нормою.

 

“Війна зробила видимими багато важливих реалій життя. І насамперед – інвалідність. Над нами всіма — ще й важкий спадок стигматизації інвалідності. Той, іще радянський, коли слово «інвалід» вживали як образу. Визначення «інвалід» із царини соціального захисту Україна усунула на законодавчому рівні у 2018 році. Але нам знадобляться ще роки, щоб прибрати ярлики та стигми з колективної підсвідомості та побутової мови. Це справді важка робота, яку можна зробити разом — усім суспільством, із медіа, блогерами, лідерами думок”, – наголосила перша леді України Олена Зеленська.

 

За даними дослідження Центру соціальних змін та поведінкової економіки проведеному спільно з ЮНІСЕФ, 87% українців вважають, що безбар’єрність — важлива цінність для суспільства. І саме через слова ми формуємо уявлення про норму, задаємо тон суспільним діалогам і впливаємо на включеність різних людей.

 

“Як закохати 17 тисяч працівників у безбар’єрність? Багато залежить від лідера. Але не менше — від того сенсу, який ти даєш людям. Люди це відчувають і цінують. У фінансових установ є “гени”, які все памʼятають — це корпоративна культура. Ми зараз формуємо новий ген — нову корпоративну культуру, — наголосила керівниця комунікацій ПриватБанку Олеся Жулинська. — Спершу було складно, а тепер найбільш цікаво — говорити про безбар’єрність. Це дає ментальний спокій, який допомагає працювати навіть у дуже складних обставинах”, – додала вона під час панельної дискусії.

 

У рамках події презентували відеолекцію «Коли можеш комунікувати без бар’єрів», створену на основі Довідника безбар’єрності та позитивних прикладів проєктів ПриватБанку. Вона розкриває важливість інклюзивної комунікації та підкреслює: коли ми мислимо про людей як про людей, а не через стереотипи або ярлики, ми ухвалюємо більш етичні й інклюзивні рішення. Лекція орієнтована на представників медіа, комунікаційників, лідерів та лідерок думок, освітян, держслужбовців, громадських активістів, а також усіх, хто прагне зробити свою комунікацію більш інклюзивною.

 

Захід відбувся за участі громадської організації «Безбар’єрність», ЮНІСЕФ, Центру соціальних змін і поведінкової економіки, а також за підтримки компаній ПриватБанк та Visa.

 

 

Контакти прес-служби

Адреса головного офiсу:
01001, Україна м. Київ, вул. Грушевського, 1д.
press@privatbank.ua