Український бізнес, банківська система лише виграє від створення інклюзивного та безбар`єрного простору, бо, по-перше, це питання цінностей та формування свідомого суспільства, а по-друге - створення рівних можливостей для обслуговування всіх наших клієнтів. Про це член правління ПриватБанку з питань роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко розповів під час панельної дискусії “Як бізнес виграє від інклюзії” конференції Спілки українських підприємців SUP Day Forum.
“Сьогодні розвиток інклюзивного простору це питання наших цінностей - людиноцентричності, і навіть якщо це не дає прибутку в короткостроковому періоді, з усім тим це важливо в перспективі розбудови нового суспільства з правильними орієнтирами, - відзначив Дмитро Мусієнко. - Це наш обов'язок перед суспільством, і будуючи інклюзивний та безбар’єрний простір ми ставимо людину у центр стратегії та наших рішень”.
ПриватБанк як найбільший банк країни активно розвиває мережу відділень підвищеної доступності, обладнав більшість відділень пандусами, впроваджує інклюзивні рішення у цифрових сервісах, і це важливо для нас як відповідального бізнесу. З іншого боку, наголосив Дмитро Мусієнко, стратегія безбар’єрності ПриватБанку передбачає рівний доступ усіх українців до банківських послуг, і за будь-яких життєвих обставин клієнти залишаються з нами, що позитивно впливає на стабільний розвиток установи.
“Підтримка суспільства - це й послуга безплатної доставки карток по всій Україні та в 59 країн світу, якою вже скористалися 2,5 млн українців в Україні та за кордоном. Це і консультації клієнтів жестовою мовою у відділеннях та Приват24, що стало важливим не лише з погляду підтримки клієнтів, а й підтримки наших цінностей всередині команди - сьогодні у нас черга серед фахівців контактного центру на вивчення жестової мови”, - відзначив Дмитро Мусієнко.
Дуже важливим для створення інклюзивного простору є рівне ставлення до потреб людей з різним досвідом викликаним через війну, тому сьогодні банк активно впроваджує ветеранську політику, щоб допомагати повертатися у цивільне суспільство нашим захисникам та захисницям. Людиноцентричність як до клієнтів, так і працівників, власний приклад та правильна комунікація цінностей безбар’єрності всередині команди є обов'язковими умовами справжнього інклюзивного простору.
