Приват24 та цифровий банкінг в Україні розвиватимуться у напрямку цифровізації складних банківських продуктів, таких як автокредитування чи іпотека. Також активніше використовуватимуть можливості штучного інтелекту, щоб покращити обслуговування клієнтів. Про це розповів під час виступу на конференції “Банківський ринок 2025” член правління ПриватБанку з питань роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко.
За його словами, завдяки інноваційним рішенням банків сьогодні в Україні мобільним банком постійно користуються вже понад 70% клієнтів. При цьому деякі послуги ще не можливо отримати без візиту до відділення чи офісу.
Тому ПриватБанк бачить майбутній розвиток застосунку саме в цифровізації складних банківських послуг, щоб отримати кредит на авто чи іпотеку можна було повністю онлайн, як сьогодні всі звикли робити перекази чи відкривати карті і депозити.
Другим важливим напрямом розвитку цифрового банкінгу є використання штучного інтелекту, яким за словами Дмитра Мусієнка, на сьогодні серед банків світу активно використовують не більше 1% банків.
Для ПриватБанку штучний інтелект вже сьогодні дає можливості краще розуміти клієнта та пропонувати послуги саме в той момент, коли йому це потрібно.
“ Ми пишаємося нашою програмою лояльності Привіт — першою програмою лояльності в Україні, яка побудована з використанням інструментів ШІ, машинного навчання та математичних моделей. Завдяки цьому та інформації, яка є про клієнтів банку, сьогодні користувачі Приват24 вже отримали понад 735 млн персоналізованих пропозицій кешбеків та дисконтів від провідних виробників та торговельних мереж, — відзначив Дмитро Мусієнко.
Не зважаючи на цифровізацію та розвиток штучного інтелекту, ПриватБанк не планує відмовлятися від розвитку мережі відділень.
За словами Дмитра Мусієнка, сьогодні ПриватБанк є своєрідним символом нашої країни — він має відділення, банкомати та термінали по всій території країни. Мережа відділень буде трансформуватися, але відділення стають інклюзивними, відкритими для всіх українців.
«Сьогодні ми відкриваємо не просто нові банківські відділення, а робимо доступнішими послуги для наших клієнтів, щоб кожна людина могла почуватися комфортно. Розбудова мережі відділень з підвищеною доступністю — частина стратегії безбар’єрності ПриватБанку, у рамках якої відбуваються масштабні зміни мережі»,— додав Мусієнко.
