ПриватБанк, Національний банк України, громадська організація "Безбарʼєрність", низка найбільших банків України та міжнародна платіжна компанія VISA працюють над створенням гайду «Безбарʼєрність у сфері фінансових послуг: практичний порадник».
Про це розповіла Заступниця Голови Правління ПриватБанку Лариса Чернишова під час форуму «Моя безбарʼєрність: невигадані історії» за участі Першої леді Олени Зеленської.
Гайд «Безбарʼєрність у сфері фінансових послуг» – це практичний інструмент, який дасть рекомендації щодо того, як банки можуть впроваджувати безбар’єрні рішення: від доступності відділень до навчання працівників безбар’єрній мові та взаємодії.
Загалом гайд складатиметься з кількох ключових розділів: фізична, інформаційна, цифрова доступність та поради щодо розвʼязання найпоширеніших проблемних кейсів.
«Ми прагнемо, аби гайд став настільною книгою усіх банків. Адже у ньому зібрані найкращі практики, які вже роками випробовує на практиці як ПриватБанк, так і інші гравці ринку. Наприклад, саме ПриватБанк став першою фінансовою установою, де працівники виступили з ініціативою навчитися жестової мови, щоб надавати фінансові послуги нечуючим клієнтам. Так зародився Сервіс відеоконсультацій жестовою мовою», - розповіла Лариса Чернишова.
Нині ця функція доступна у додатку Privat24, Privat24 для бізнесу та з весни цього року - у всіх відділеннях ПриватБанку.
Наразі банк реалізує новий проєкт із працевлаштування нечуючих співробітників до контакт-центру. Нині таких працівників вже пʼятеро.
«З кожним наступним кроком ми розуміємо, що можемо робити все більше і більше для того, аби покращити клієнтський досвід. І таке обʼєднання із партнерами допомагає вийти на новий рівень у питанні впровадження безбарʼєрності. Тож я сподіваюся, що цей гайд стане цінним інструментом для наших колег із банківського сектору», - додала Заступниця Правління.
Нагадаємо, серед ініціатив із безбарʼєрності ПриватБанку є також працевлаштування людей старшого віку. Нині вже 44 оператори контакт-центру ПриватБанку віком 60+ обслуговують клієнтів своєї вікової категорії.
Крім того, у ПриватБанку працює понад 4% людей з видимою та невидимою інвалідністю. Банк створює всі умови для їх комфортної роботи, включно з можливістю працювати віддалено.
Банк також розбудовує офіси та відділення, в тому числі для ветеранів та ветеранок, які повертаються на свої робочі місця. З 2014 року в ПриватБанку працює 298 ветеранів та ветеранок.
