10 вересня 2025 року у Київському академічному театрі драми і комедії на лівому березі Дніпра відкрили простір, що значно підвищить доступність театру для всіх категорій глядачів. Його облаштували за сприяння ПриватБанку та Київської міської державної адміністрації (КМДА).
Відвідувачі театру, особливо, люди з інвалідністю, люди старшого віку, ветерани і ветеранки, які відновлюються після поранень, діти та всі, кому важко користуватися сходами, зможуть зручно дістатися глядацької зали й переглянути вистави.
"ПриватБанк активно працює над розвитком безбар’єрності як у нашому банку, так і в різних сферах суспільного життя. Тому нам було важливо підтримати цей проєкт. Завдяки цьому ми робимо нашу культуру доступнішою для якомога ширшого кола людей. Ми переконані, що ця ініціатива стане прикладом для інших бізнесів й мотивуватиме їх активніше розбудовувати безбар’єрність у суспільстві. Ми вдячні КМДА та команді театру за співпрацю, яка, сподіваюся, допоможе більшій кількості людей відкрити для себе українське театральне мистецтво не відчуваючи бар’єрів”, – зазначила Олеся Жулинська, керівниця зі зв’язків із громадськістю та комунікацій ПриватБанку.
Крім фінансової підтримки, ПриватБанк надав експертний супровід для облаштування безбар’єрного простору. Банк має досвід облаштування відділень підвищеної доступності у різних містах країни. У таких відділеннях, зокрема, обладнані вхідні групи, розміщені таблички зі шрифтом Брайля, є тримачі для милиць, а каси - понижені для зручності людей, які пересуваються на кріслах колісних. При створенні таких відділень фахівці банку отримали унікальну експертизу, і залучають до консультувань експертів з безбар’єрності та людей, для яких такі зміни є нагальною потребою.
Цей проєкт – яскравий приклад злагодженої роботи відповідального бізнесу, державного та громадського секторів.
«Київ послідовно формує безбар’єрне середовище, впроваджуючи елементи доступності в усіх комунальних установах — закладах освіти, медичних та соціальних установах, а також у закладах культури, де пандуси, ліфти, сурдопереклад і аудіодискрипція вже стають звичним стандартом. Ми вдячні ПриватБанку - соціально відповідальному бізнесу, який фінансово підтримує і допомагає реалізовувати унікальні проєкти на благо наших містян», - каже Ганна Старостенко, заступниця голови КМДА.
Принципи безбар’єрності вже давно були запитом як працівників, так і відвідувачів театру. Адже при проєктуванні будівлі вони не були враховані. Через це деякі відвідувачі не могли зручно дістатися глядацької зали та театру загалом.
“Уся ця історія почалася з мрії. Усвідомлення важливості цього кроку для театру виникло дуже давно – з 2014 року ми співпрацюємо з головним шпиталем, а військовослужбовці та ветерани стали постійними гостями театру. І якщо раніше наші працівники на руках заносили глядачів з інвалідністю по сходах, то тепер, завдяки співпраці з ПриватБанком та КМДА, театр став доступним простором для кожного. Ми прагнемо піклуватися про глядачів і хочемо зробити театр по-справжньому європейським, сучасним, безбар’єрним. Особливо тепло чекаємо на всіх, хто захищає народ України, боронячи нас від ворога”. - зазначила директорка-художня керівниця театру, Народна артистка України, Олеся Жураківська.
Нагадаємо, майже 100% відділень ПриватБанку відповідають державним будівельним нормам, які стосуються інклюзивності будівель і споруд, крім того банк відкрив вже 42 відділення підвищеної доступності по всій країні, а у додатках Приват24, Приват24 для бізнесу та у відділеннях можна отримати консультації жестовою мовою. Крім того, ПриватБанк, Національний банк України за участі громадської організації "Безбарʼєрність” працюють над гайдом "Безбарʼєрність у сфері фінансових послуг: практичний порадник".




