ПриватБанк запустив для бізнес клієнтів онлайн сервіс, який дозволяє швидко підключати та керувати послугами еквайрингу напряму через застосунок “Приват24 для бізнесу”. Як повідомив керівник напрямку торгового еквайрингу ПриватБанку Сергій Макаренко, відтепер через мобільний застосунок можна зареєструватися на всі доступні послуги еквайрингу -  від класичних терміналів, інтернет-еквайрингу Liqpay до інноваційних сервісів POS-терміналів в смартфоні "Термінал” та сервісів розстрочки.

 

“Ми інтегрували підключення та керування всіма сервісами еквайрингу в мобільний застосунок «Приват24 для бізнесу», щоб зробити доступ до сучасної платіжної інфраструктури для підприємців ще більш зручним, швидким та доступним без прив’язки до офісу чи відділення банку”, - відзначає Сергій Макаренко. - Ми стали першим банком в Україні, який пропонує повний екосистемний функціонал еквайрингу в мобільному застосунку”. 

 

Основні переваги єдиного онбордингу - швидкість підключення, можливість підписати договір та отримати еквайринг без паперової бюрократії. Повна мобільність дає можливість керувати терміналами, реєструвати торгові точки, підписувати документи робити повернення та отримувати виписки, підключати кредитні сервіси «Оплата частинами» та «Миттєва розстрочка» прямо зі смартфона. 


 


 

Контакти прес-служби

Адреса головного офiсу:
01001, Україна м. Київ, вул. Грушевського, 1д.
press@privatbank.ua