Реєстрація номера телефону в банку

Зареєструйте свій фінансовий номер у банку та керуйте фінансами безпечно. Пам’ятайте, що для операцій використовується тільки один номер.

Навіщо банку знати ваш номер телефону?

Навіщо банку знати ваш номер телефону?

Ваш фінансовий номер – це безпека коштів та стабільний зв’язок із банком.

На цей номер надсилають коди для підтвердження входу чи платежів, повідомлення про транзакції, попередження про підозрілу активність, а також важливу інформацію щодо рахунків чи послуг. Також номер може використовуватися для відновлення доступу до Приват24 або надсилання персональних пропозицій.

Як зробити телефон «фінансовим»

Як зробити телефон «фінансовим»

Ви можете зареєструвати або змінити свій фінансовий телефон будь-яким із цих способів:

  • У Приват24:
    меню «Профіль – Безпека – Зміна логіна»;
  • Через
    чат ПриватБанку «Допомога онлайн»;
  • Через банкомат:
    меню «Мої налаштування – Зазначити основний (фінансовий) телефон».
  • Через термінал самообслуговування:
    меню «Налаштування – Зазначити основний телефон».

Щоб змінити фінансовий номер через банкомат або термінал самообслуговування, потрібна пластикова картка ПриватБанку. Вставте її в карткоприймач та введіть ПІН-код.

Що робити в разі втрати номера

Що робити в разі втрати номера

Якщо ви втратили фінансовий номер, негайно повідомте про це в банк. Це важливо для безпеки ваших коштів – сторонні особи можуть отримати доступ до рахунків.

Зателефонуйте в контакт-центр на номер 3700 або +38 (073) 716 11 31 (для дзвінків із-за кордону) чи зверніться до найближчого відділення й повідомте про втрату та попросіть заблокувати рахунки та доступ до Приват24.

Як перевірити, чи телефонував вам банк?

Щоб переконатися, що вам телефонував саме банк, перегляньте історію дзвінків:
Відкрийте мобільний застосунок Приват24, меню «Комунікації».

Відкрийте мобільний застосунок Приват24, меню «Комунікації».

Виберіть «Дзвінки».

Виберіть «Дзвінки».

Натисніть «Вхідний».

Натисніть «Вхідний».

Дізнайтеся деталі.

Дізнайтеся деталі.

Як перевірити, чи телефонував вам банк?

Щоб переконатися, що вам телефонував саме банк, перегляньте історію дзвінків:
  1. Відкрийте мобільний застосунок Приват24, меню «Комунікації».
  2. Виберіть «Дзвінки».
  3. Натисніть «Вхідний».
  4. Дізнайтеся деталі.
Відкрийте мобільний застосунок Приват24, меню «Комунікації». Виберіть «Дзвінки». Натисніть «Вхідний». Дізнайтеся деталі.

Поширенi питання

У мене декілька номерів. Чи можу я їх всі зробити «фінансовими»?

Ви можете залишити банку декілька номерів, щоб із вами можна було легко зв’язатися, але телефон для проведення банківських операцій у вас має бути один. Його ви вибираєте самі і повідомляєте про це в банк.

Чи можуть мої близькі користуватися для отримання послуг номером телефону, який зареєстровано в банку на мене?

Ні, один номер телефону може бути зареєстрований тільки на одного клієнта.

Чи можна зробити «фінансовим» стаціонарний телефон (домашній чи робочий)?

Ні. «Фінансовим» можна зробити тільки мобільний телефон. Стаціонарний телефон не підтримує SMS або push-сповіщення, які потрібні для підтвердження операцій і входу в Приват24.