Керування повідомленнями

Керування повідомленнями

Вибирайте зручний канал для отримання повідомлень про свої банківські операції, а також керуйте рекламними повідомленнями

Як вибрати канал отримання повідомлень про операції?

За замовчуванням повідомлення про рух коштів на картках приходять у чат додатка Приват24.

Змінити канал інформування можна в новому мобільному додатку Приват24 або у веб-версії Приват24 next. Для цього:

зайдіть до меню «Налаштування»;

зайдіть до меню «Налаштування»;

відкрийте блок «Комунікації» в додатку або блок «Керування» у веб-версії Приват24 next;

відкрийте блок «Комунікації» в додатку або блок «Керування» у веб-версії Приват24 next;

зайдіть в «Канал інформування» в додатку або «Комунікації» у веб-версії Приват24 next;

зайдіть в «Канал інформування» в додатку або «Комунікації» у веб-версії Приват24 next;

виберіть зручний вам канал.

виберіть зручний вам канал.

Як вибрати канал отримання повідомлень про операції?

За замовчуванням повідомлення про рух коштів на картках приходять у чат додатка Приват24.

Змінити канал інформування можна в новому мобільному додатку Приват24 або у веб-версії Приват24 next. Для цього:

  1. зайдіть до меню «Налаштування»;
  2. відкрийте блок «Комунікації» в додатку або блок «Керування» у веб-версії Приват24 next;
  3. зайдіть в «Канал інформування» в додатку або «Комунікації» у веб-версії Приват24 next;
  4. виберіть зручний вам канал.
зайдіть до меню «Налаштування»; відкрийте блок «Комунікації» в додатку або блок «Керування» у веб-версії Приват24 next; зайдіть в «Канал інформування» в додатку або «Комунікації» у веб-версії Приват24 next; виберіть зручний вам канал.

Як відмовитися від рекламних повідомлень?

Якщо ви не хочете отримувати рекламні повідомлення від банку (інформування про акції, про партнерство з новими компаніями, про оновлення додатків тощо), можна відмовитися від них:

зателефонувавши на 3700;

звернувшись у чат «Допомога Онлайн» на сайті банку або в додатку Приват24.