Реєстрація телефону в банку

Реєстрація телефону в банку

Повідомте банку Ваш телефон і виконуйте фінансові операції, використовуючи тільки цей номер

Якщо Ви втратили свій фінансовий номер, обов’язково повідомте про це в банк, зателефонувавши на номер 3700, для попередження несанкціонованих операцій у Приват24 та мережі Інтернет.

Як повідомити ПриватБанку, який телефон я хочу зробити «фінансовим»

Ви завжди можете зареєструвати або змінити свій «фінансовий» телефон будь-яким із способів:

  • через банкомат з карткою: меню «Мої налаштування» > «Зазначити основний (фінансовий) телефон»;
  • через термінал самообслуговування: «Банківські операції» > «Мої дані» > «Зазначити основний (фінансовий) телефон»;
  • у Приват24: меню «Усі послуги» > «Налаштування» > «Безпека» > «Зміна логіна»;

Навіщо банку знати Ваш номер телефону?

Навіщо банку знати Ваш номер телефону?

Майже всі послуги ПриватБанку пов’язані з мобільним телефоном клієнта. Наприклад, увійти в Приват24, підтвердити платіж зі своєї картки Ви можете, тільки використовуючи свій мобільний телефон.

З метою безпеки для проведення операцій Ви можете використовувати тільки один номер телефону – так значно знижується ризик шахрайства. Такий телефон у банку називається «фінансовим».

Як перевірити чому мені телефонував банк?

Ми фіксуємо кожне ваше звернення до банку через будь-який канал. Дзвінки не є виключеннями. Історія дзвінків зберігається, щоб ви могли переконатися, що вам телефонував саме банк, та дізнатися, що саме банк хотів вам повідомити.

 

Щоб знайти історію дзвінків від банку:

<p>     Відкрийте мобільний додаток Приват24, меню «Налаштування». </p>

Відкрийте мобільний додаток Приват24, меню «Налаштування».

<p>     Відкрийте блок «Комунікації». </p>

Відкрийте блок «Комунікації».

<p>     Виберіть «Дзвінки». </p>

Виберіть «Дзвінки».

<p>     Натисніть «Вхідний дзвінок» і дізнайтеся деталі. </p>

Натисніть «Вхідний дзвінок» і дізнайтеся деталі.

Як перевірити чому мені телефонував банк?

Ми фіксуємо кожне ваше звернення до банку через будь-який канал. Дзвінки не є виключеннями. Історія дзвінків зберігається, щоб ви могли переконатися, що вам телефонував саме банк, та дізнатися, що саме банк хотів вам повідомити.

 

Щоб знайти історію дзвінків від банку:

  1. Відкрийте мобільний додаток Приват24, меню «Налаштування».

  2. Відкрийте блок «Комунікації».

  3. Виберіть «Дзвінки».

  4. Натисніть «Вхідний дзвінок» і дізнайтеся деталі.

<p>     Відкрийте мобільний додаток Приват24, меню «Налаштування». </p> <p>     Відкрийте блок «Комунікації». </p> <p>     Виберіть «Дзвінки». </p> <p>     Натисніть «Вхідний дзвінок» і дізнайтеся деталі. </p>

Поширенi питання

У мене декілька номерів. Чи можу я їх всіх зробити «фінансовими»?

Ви можете залишити банку декілька номерів, щоб з Вами можна було легко зв’язатися, але телефон для проведення банківських операцій у Вас має бути один. Його Ви вибираєте самі і повідомляєте про це в банк.

Чи можуть мої близькі користуватися для отримання послуг номером телефону, який зареєстровано в банку на мене?

Ні, один номер телефону може бути зареєстрований тільки на одного клієнта.

Що робити, якщо мій «фінансовий» телефон викрали?

Зробіть «фінансовим» інший телефон будь-яким із способів.

Чи можна зробити «фінансовим» стаціонарний телефон (домашній чи робочий)?

Ні. «Фінансовим» можна зробити тільки мобільний телефон.