Захищаємо та спрощуємо ваші дзвінки до клієнтської підтримки

Не потрібно витрачати час на традиційні запитання безпеки. Ми впізнаємо вас за голосом.

Що таке голосова біометрія

Технологія для створення біометричних голосових зліпків клієнтів, що дозволяє ідентифікувати особу за сукупністю унікальних характеристик голосу та забезпечує додатковий захист рахунків та особистих даних.

Як працює голосова біометрія

Як працює голосова біометрія

Ви телефонуєте до клієнтської підтримки та починаєте розмову з віртуальним асистентом або агентом. Система розпізнає, що це саме ви, за кілька секунд, поки ви говорите причину дзвінка. Це спрощує та значно прискорює обслуговування, адже оператор не ставить додаткових запитань.

Голосова біометрія – це зручно

Вам не треба пам'ятати жодних особистих даних для проведення операції на клієнтській підтримці (номери паспорта, рахунків, договорів, карток).

Не потребує додаткових зусиль: поки ви озвучуєте своє запитання, ми непомітно для вас розпізнаємо, що телефонуєте саме ви.

Скорочується час розмови: у більшості випадків вам не потрібно відповідати на запитання оператора, ви відразу отримуєте консультацію.

Отже, система розпізнавання голосу клієнта дозволяє підвищити безпеку обслуговування за телефоном без традиційних додаткових запитань.

А ще це безпечно

А ще це безпечно

Ніхто, крім вас, не може здійснити ризикову операцію, звернувшись на 3700.

  • Банк перетворює ваш відбиток голосу на цифровий код, який зберігає та порівнює з вашим голосом під час дзвінка на клієнтську підтримку.
  • Безпека розрахунків забезпечується порівнянням записаного голосового відбитка з голосом клієнта на момент дзвінка.

 

Про персональні дані

Де записати голосову біометрію

Де записати голосову біометрію
  • У відділені
  • У чаті «Допомога Онлайн»
  • За телефоном 3700
  • Через Приват24

Як записати голосовий зліпок через Приват24

Поширенi питання

З якого моменту опрацьовуються дані?

  • АТ КБ «ПриватБанк» розпочне опрацьовувати персональні дані тільки з моменту отримання на це вашої згоди.
  • Якщо ви не бажаєте, щоб ваші персональні дані опрацьовувалися, ви можете відмовитися від цього та видалити свій голосовий зліпок у Приват24 або звернувшись у Контакт-центр 3700, чат «Допомога Онлайн» або відділення банку, і продовжувати користуватися нашими послугами без використання біометричних даних.
  • Ви можете відкликати свою згоду на опрацювання біометричних даних. Але зверніть увагу, що в такому разі ви не зможете користуватися перевагами технології Voice Biometrics під час консультації в Контакт-центрі.

Персональні дані може бути передано третім особам?

АТ КБ «ПриватБанк» не планує передавати зазначені персональні дані будь-яким третім особам, але може здійснити таку передачу особам, які отримали на це дозвіл у випадках та в способи, передбачені законом України.

Як довго дані будуть опрацьовуватися?

Біометричні дані вашого голосу будуть опрацьовуватися та зберігатися протягом трьох років, після чого необхідно буде повторно записати голосовий зліпок для подальшого користування перевагами Voice Biometrics.

Які заходи безпеки вживаються?

  • Персональні дані опрацьовуватимуться разом з іншими вашими клієнтськими даними в АТ КБ «ПриватБанк».
  • Усі персональні дані буде захищено відповідно до законодавства України на тому ж рівні безпеки, що й банківську таємницю та іншу конфіденційну інформацію комерційного банку.
  • Доступ до ваших персональних даних матимуть лише окремі працівники АТ КБ «ПриватБанк», які пройшли відповідне оцінювання та поліграфічне тестування.

Як можна відкликати згоду на опрацювання біометричних даних?

Ви завжди можете відкликати свою згоду в Приват24 або звернувшись на клієнтську підтримку 3700, у чат «Допомога Онлайн» або відділення банку

Чи буде розпізнано мій голос, якщо я захворію?

Особливості технології дозволяють підтвердити особу клієнта за голосом у разі незначних фізіологічних відхилень (хрипоти, закладеності носа тощо), а також за наявності сторонніх шумів. Якщо система все ж не підтвердила особу за голосом, оператор контакт-центру надасть інформацію після перевірки клієнта за стандартними запитаннями.