Top Driver

Ми пропонуємо унікальний сервіс, який усього від 49 грн на місяць захистить вас і ваш автомобіль від непередбачених ситуацій на суму від 100 000 до 500 000 грн.

Що пропонує страховка

20 000 ГРН

Відшкодування пошкодження
вашого автомобіля в разі ДТП, навіть
якщо ви винуватець.

50 000 ГРН

Збільшення ліміту відповідальності
за ОСЦПВ.

30 000 ГРН

Медичне страхування водія в разі
ДТП.

Документи

Інформація для ознайомлення перед укладенням договору страхування:

Ознайомитися з інформацією про страховика, інформаційним документом про стандартний страховий продукт Top Driver та публічною частиною договору страхування можна на сайтах страхових компаній:

Поширенi питання

Де можна подивитися/завантажити оформлений договір TopDriver?

У Приват24 перейдіть у меню «Сервіси – Страхування – Мої страховки», виберіть необхідний договір і натисніть «Завантажити договір».

Де можна ознайомитися з публічними умовами договору страхування?

Пропозиції щодо укладення договору страхування за страховим продуктом є на сайтах страхових компаній у розділі «Документи».

Що є об’єктом страхування?

Для програми «Комплексна»

  • Застрахований транспортний засіб.
  • Життя, здоров’я та працездатність водія застрахованого ТЗ.
  • Відповідальність за заподіяну шкоду третій особі або її майну під час експлуатації застрахованого ТЗ.

Для програми «Відповідальна»

  • Відповідальність за заподіяну шкоду третій особі або її майну під час експлуатації застрахованого ТЗ.

Що є страховим випадком?

Для програми «Комплексна»

  • Пошкодження або знищення застрахованого ТЗ внаслідок ДТП, що сталася з вини водія застрахованого ТЗ під час руху та за умови контакту (зіткнення) з іншим транспортним засобом – учасником ДТП.
  • Настання відповідальності водія застрахованого ТЗ за шкоду, заподіяну потерпілій третій особі та/або її майну внаслідок ДТП під час руху застрахованого ТЗ у розмірі, що перевищує страхові суми, встановлені станом на дату настання ДТП згідно із Законом України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів».
  • Отримання водієм застрахованого ТЗ травматичних ушкоджень та/або функціональних розладів здоров’я внаслідок ДТП за участю застрахованого ТЗ, що призвело до необхідності надання такій особі невідкладної медичної допомоги, зокрема й невідкладної стоматологічної медичної допомоги.

Для програми «Відповідальна»

  • Настання відповідальності водія застрахованого ТЗ за шкоду, заподіяну потерпілій третій особі та/або її майну внаслідок ДТП під час руху застрахованого ТЗ у розмірі, що перевищує страхові суми, встановлені станом на дату настання ДТП згідно із Законом України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів».

Що є датою настання страхового випадку?

Датою настання страхового випадку вважається дата ДТП за участю транспортного засобу, зазначеного в договорі страхування.

Хто може укласти договір страхування?

Власник транспортного засобу або особа, яка користується чи розпоряджається транспортним засобом на законних підставах.

Чи діє договір у разі передачі права керування автомобілем іншій особі?

Так. Дія договору поширюється на всіх осіб, які володіють або користуються на законних підставах транспортним засобом, зазначеним у договорі.

Якщо сталася ДТП без другого учасника (наприклад, зачепили бордюр бампером), чи покривається це договором?

Ні. Тільки якщо є два учасники ДТП.

Чи покриває страховка випадки, спричинені воєнними діями?

Ні. Не визнаються страховими випадками пошкодження транспортних засобів або ушкодження здоров’я в результаті воєнних дій та застосування зброї, громадянських заворушень, страйків, терористичних актів, впливу ядерної енергії, іонізувального випромінювання.

Чи можу я застрахувати старий автомобіль?

Так, звичайно.

Чи можна оформити договір за програмами «Комплексна» та «Відповідальна» одразу на один автомобіль?

Так, можете.

Який строк дії договору страхування?

1 рік з автоматичною лонгацією на кожний наступний рік за умови:

  • відсутності протягом 30 календарних днів до дати закінчення дії договору страхування повідомлення від страхової компанії або страхувальника про припинення договору;
  • продовження здійснення страхових платежів.

Лонгація договору страхування не здійснюється, якщо на момент закінчення строку дії договору страхування страховий агент ПриваБанку, за посередництвом якого укладено такий договір страхування, припинив співпрацю зі страховою компанією.

Договір страхування припиняє дію в разі ненадходження або надходження не в повному обсязі чергових страхових платежів на поточний рахунок страховика протягом 6 місяців поспіль.

Який період страхування?

1 рік – у разі здійснення платежу одноразово.
1 місяць – у разі здійснення страхових платежів щомісяця.

Страховий захист для кожного періоду страхування діє за умови здійснення страхового платежу за такий період страхування згідно з полісом.

Коли починає діяти страховий захист?

З дати початку дії договору страхування за умови здійснення страхового платежу.

Якщо страховий платіж не здійснено, то страховий захист за неоплачений період страхування не діє та відновлює свою дію після здійснення страхового платежу.

Якщо страхові платежі не надходили протягом 6 місяців поспіль, то договір страхування припиняє свою дію та відновлення страхового захисту за таким договором неможливе.

Яка територія дії договору?

Територія дії договору – Україна.

Договір страхування не діє на території:

  • тимчасово окупованій;
  • на якій органи державної влади України тимчасово не здійснюють своїх повноважень, населених пунктів, розташованих на лінії розмежування;
  • активних бойових дій на дату настання події, що має ознаки страхового випадку.

Які винятки зі страхових випадків?

Повний перелік винятків зі страхових випадків і підстав для відмови в здійсненні страхових виплат за страховим продуктом TopDriver наведено в пропозиціях страхових компаній та відповідних інформаційних документах про стандартний страховий продукт, з якими можна ознайомитися на сайтах страхових компаній у розділі «Документи».

Що робити в разі настання страхової події?

  1. З місця настання ДТП до зміни обставин (картини) події (розташування учасників ДТП, слідів настання події тощо) негайно протягом однієї години повідомити страхову компанію за телефоном, зазначеним у пункті 1 поліса, і виконати рекомендації щодо виклику поліції, складання європротоколу тощо.
  2. У разі, якщо про настання події не було повідомлено з місця ДТП, не пізніше за 24 години з моменту ДТП повідомити страхову компанію про подію за телефоном, зазначеним у пункті 1 поліса. Повідомлення повинне містити повну інформацію про обставини настання події, відому страхувальнику (дата, час і місце настання події, характер пошкоджень, зовнішні прояви цих пошкоджень), а також номер та дату набуття чинності договору.
  3. Протягом 3 робочих днів із дати настання ДТП подати заяву на страхову виплату та узгодити зі страховиком дату й місце/спосіб огляду пошкодженого ТЗ.
  4. Забезпечити подання, зокрема й від потерпілої особи, протягом 30 днів із дати настання ДТП до страхової компанії документів, передбачених пунктом 11.2 пропозиції, для ухвалення рішення про страхову виплату або відмову у виплаті.

Як здійснюється страхова виплата?

У разі пошкодження або знищення застрахованого ТЗ внаслідок ДТП
Розмір страхової виплати розраховується за рішенням страховика на підставі висновку експертного автотоварознавчого дослідження про розмір матеріальної шкоди або рахунка СТО, у якому має бути зазначено вартість запасних частин, деталей, матеріалів (без урахування зносу) та ремонтних робіт, за винятком витрат, пов’язаних зі зміною та/або поліпшенням, профілактичним ремонтом, обслуговуванням обладнання ТЗ, за вирахуванням франшизи.

Страхова виплата здійснюється на рахунок вибраної страховиком СТО, а в разі повної загибелі застрахованого ТЗ та визначення розміру збитку на підставі висновку експертного автотоварознавчого дослідження – на рахунок страхувальника, зазначений зі всіма необхідними для перерахування реквізитами в заяві на страхову виплату, або на реквізити страхувальника, надані окремою заявою.

У разі отримання водієм застрахованого ТЗ травматичних ушкоджень
Страхова виплата здійснюється у вигляді оплати медичних та інших послуг медичного закладу та/або аптеки, пов’язаних із наданням невідкладної медичної допомоги застрахованій особі, передбаченої договором. Одержувачами страхової виплати в разі настання страхового випадку за договором можуть бути:

  • медичний заклад, що надавав передбачену договором невідкладну медичну допомогу застрахованій особі;
  • застрахована особа (її представник, страхувальник), яка за погодженням зі страховиком відповідно до умов договору самостійно сплатила вартість невідкладної медичної допомоги.

У разі настання відповідальності водія застрахованого ТЗ
Розмір страхової виплати за шкоду, завдану життю, здоров’ю та/або майну потерпілого, розраховується згідно із чинним законодавством та дорівнює сумам прямих збитків, що перевищують максимальні розміри відшкодування потерпілому, передбачені Законом України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів».
Страхова виплата здійснюється в безготівковій формі потерпілій третій особі.

Як швидко я отримаю виплату?

Протягом 10 робочих днів страховик ухвалює рішення про визнання або невизнання випадку страховим та здійснює страхову виплату в разі визнання випадку страховим або повідомляє страхувальника про відмову у виплаті з обґрунтуванням підстави відмови за договором.

Як обирається страхова компанія?

Договір страхування оформлюється в одній зі страхових компаній, що є партнером ПриватБанку за страховим продуктом TopDriver. Умови оформлення та врегулювання продукту в усіх компаніях ідентичні.

Як відмовитися від страхування та розірвати договір?

  • У Приват24 через меню «Сервіси» → «Страхування» → «Мої страховки» → вибір договору → «Розірвати договір».
  • За номером 3700.
  • У відділенні банку.

Страхова компанія впродовж 10 робочих днів здійснює повернення страхового платежу:

  • у разі розірвання клієнтом договору протягом 30 днів – у розмірі 100% здійсненого страхового платежу (за умови, що відсутні страхові події);
  • у разі розірвання клієнтом договору пізніше ніж за 30 днів – у розмірі частини страхового платежу, що відповідає невикористаному періоду страхового захисту за вирахуванням за цей період витрат страхової компанії та здійснених страхових виплат за договором.